Thursday, July 30, 2009

Mimpi Manohara !

Manohara Fackhry tidak akan datang ke Kelantan sekiranya tak ada jaminan keselamatan terhadap dirinya tapi pada waktu yang sama akan menuntut Tengku Temenggong Suaminya sepuloh kali lipat daripada yang TT tuntut. Manohara juga menyerah kepada Tuhan sama ada menang atau pun kalah dalam pengadilan, bererti Manohara juga percaya Tuhan.

Maka terbuktilah bahawa Manohara sebenarnya sengaja tidak mahu datang ke Kelantan untuk hadir perbicaraan di mahkamah Syariah, sekiranya dia mahu, tidak timbullah soal keselamatan kerana Tuhankan ada. Alasan keselamatan adalah tidak berasas kerana Manohara tahu bahawa dia akan kalah dalam perbicaraan nanti dan dia terpaksa menerima hukumannya, itulah yang membuat dia takut banar.

TT tidak main-main untuk mengambil tindakan bagi membersihkan namanya, bukan mencari wang melalui saman dan dakwaan terhadap isterinya, apa yang TT lakukan adalah untuk memberi pengajaran kepada Manohara supaya kembali taat kepada suaminya sama ada dari hukum Islam ataupun dari pengadilan undang-undang dunia. Isteri mesti taat kepada suami.

TT juga tahu isi hati sebenar Manohara terhadap dirinya, walau pun pahit untuk TT mengingati perbuatan isterinya Manohara terhadap beliau, tapi TT masih bertahan untuk tidak memburukkan nama Manohara kerana sehingga kini Manohara masih menjadi isterinya yang sah. Belum tentu apa kesudahannya. Tuhan maha mengetahui segala-galanya.

Satu hari nanti Manohara akan muncul juga di Kelantan, sama ada kembali taat kepada suami atau datang mengambil wang yang menang tuntutan pengadilan seribu kali lipat seperti yang disuarakan oleh peguam Manohara, Farhad Abbas atau menjalani hukuman PENJARA kerana berbohong dan menfitnahkan suaminya Tengku Temenggong Kelantan.

Yang pasti, Manohara tidak boleh lari dari menghadirkan diri untuk perbicaraan, sekiranya dia tidak hadir maka Mahkamah boleh memutuskan hukuman dan sekiranya Manohara didapati bersalah, beliau terpaksa menjalani hukuman di Malaysia kerana Malaysia dan Indonesia ada kesepakatan untuk melaksanakan hukum di kedua-dua negara.

Bayangkan apabila Manohara berada dalam PENJARA sebenar. Tidak seperti Penjara yang dia tuduh terhadap TT kerana penjara TT itu membolehkan Manohara keluar shooping, bersantai, makan enak, naik mobil mewah ada pembantu dan pengawal peribadi, dipayung, diiringi dan malam diulik dan dibelai sehingga terlena. Itulah mimpi sebenar Manohara.

Manohara sebenarnya menjadi mangsa CEMBURU Dewi Seri Asih dan ANTAGONIS Dasiy Fajarina serta IDAMAN Pinot Odeliat. Kalau dapat dilihat hati Manohara, sebenarnya Manohara menyesal ada ibu seperti Dasiy Fajarina ada kakak seperti Dewi Seri Asih dan ada Ayah tiri seperti Pinot. Manohara sangat teringin ada suami seperti TT.

222 comments:

  1. Kesian Manohara. Nak lari ke mana? Kata ada 9 peguam tapi cuma yang kita dengan sorang dua aje. Kalau ada 9 peguam apa nak takut datang Malaysia? Pembunuh yang jahat kat Malaysia pun berani masuk mahkamah. Tapi agaknya Manaohara takut sebab fitnah itu lebih jahat dari pembunuhan.
    Takut kerana salah, berani kerana benar.

    ReplyDelete
  2. Si mano tau dia salah sebab tu takut. tapi diorg pandai, sengaja bagi impression kat org indo biar diorg pikir kita punya judicial system weak, tak adil dan kita punya monarch is above law. dgn bagi alasan kononya takde jaminan keselamatan. jadi kalau dia kalah dia senang kata mahkamah kita mmg tak adil. Strategy diorg memang berkesan.
    sejak2 aku selalu baca media indo ni aku baru perasan yg diorg ni sebenarnya sentiasa beri berita tak seimbang tentang negara kita, diorg selalu highlight bende2 yg negative jer. diorg bagi gambaran kononya negara kita takde keadilan, kita saje buli diorg dari segi apa pun. bila ade criminal indo yg kena hukum kat sini diorg kata keputusan yg berat sebelah atau yg telah dijangka worst macam pengedar dadah yg kena hukum gantung tuhari kat shah alam diorg kata tidak dikasi kesempatan mempertahankan kebenaran. masa jakarta kena bom headlines besar kat 1st page newspapers diorg kata 'jkt dibom teroris malaysia'. diorg betul2 nak jadikan hubungan malaysia-indonesia macam india-pakistan. jadi jgn heranlah kalau kenapa ramai org indo cepat termakan ngan cakap bohong trio nenek lampir ni.
    Media diorg jauh beza ngan media kita. kita susah nak cari berita yg burukkan negara lain terutama negara2 asean.
    aku rasa kedutaan kita kat indo sekarang ni lemah tak efisyen, tandus ngan PR strategy utk bersihkan nama Malaysia. tak macam singapore. MOF patutnya tengoklah bende2 ni kenapa sampai bendera kita selalu kena bakar selalu kena demo. Mungkin korang kata bende ni takde kena mengena ngan isu mano-tt tapi sebenarnya semua ni berkait. Nenek lampir tau kelemahan PR negara kita dia tau imej negara kita di mata public indo jadi dia beat kita kat situ utk capai hasrat jahat dia. Korang pikirlah betul ke tak.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Kalau Manohara gunakan alasan yang dia sibuk dengan kerja, makna nya masaalah rumah tangga, deraan dan semua yang dia tuduh TT tu sudah tidak menjadi masaalah lagi pada dia. Dah tak penting. Kalau macam tu, tak payahlah nak jual cerita yang dia dah dianiya etc etc. Kalau orang yang mahu menegak kan keadilan, dia mesti letak masaalah tu as a priority and by hook or by crook, kena panjat gunung ke, berhujan ke, sia mesti datang ke Malaysia untuk menuntut keadilan. Ni sampai sekarang satu lapuran ke polis pun tak buat walau pun DEPLU Indonesia kata Manohara akan dibantu kalau mahu.
    Dia dah dapat main sinetron, dah glamer. Itu yang dicarinya. Masaalah nya, it comes at a price. Semua orang tahu masaalah keluarganya. Kita pun dah tau yang dia ni datang dari disfunctional family.
    Inilah orang yang tak tau bersyukur. Dapat penghormatan, penghinaan juga yang dicari.

    ReplyDelete
  5. setuju dengan pendapat adiq..terlalu banyak provokasi di media2 Indonesia.Malaysia ada propaganda2 sedemikian tetapi tidak sampai menghina rakyat Indonesia.

    Diatas kebijaksanaan warga Indonesia masih ada juga segelintir yang berfikir tanpa memikir dahulu.Kisah hidup Manohara dianggap sebagai sebuah sinetron yang diangkat secara membuta tuli.Malahan terpengaruh dengan agenda2 jahat Daisy Farajina yang bagi saya TIDAKLAH begitu cintakan Indonesia kerana lama berada di luar negara.

    Malahan apabila pulang ke Indonesia..dia menggunakan akalnya yang busuk untuk memprovokasi emosi dan minda rakyat2 Indonesia untuk turut terjebak melakukan penghinaan keatas kerajaan negeri Kelantan.Malahan kes rumahtangga ini sudah menjadi masalh kedua2 negara walaupun itu tidak seharusnya berlaku.

    Tidak sepatutnya bendera Malaysia dibakar kerana Malaysia tidak pernah memijak bendera2 negara asing melainkan bendera US dan Israel.Itupun kerana kezaliman yang melampau kedua negara ini.

    Kepada rakyat Indonesia yang bijaksana..gunakan akalmu untuk menilai kes ini dengan sedalamnya.Kita ini saling memerlukan..jangan kerana kes rumahtangga atau provokasi media..kita mudah terpancing emosi.

    membinakehidupansihat.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. hi all,
    lamanye tk menjengah sini...semenjak si copycat berleluasa...hmmm kita pun rasa Manohara ni sbnarnya takut..dia muda lagi so segalanya dikawal oleh ibunye...even dia dh kawin pun dia mesti lebih pada ibunye...

    lagi pun pengaruh daisy kuat dlm kehidupan Manohara..
    tak kira la kalau dia disihir atau tidak tapi dh namanye ibukan... hanya Allah yang tau...
    Si Desy dh putar belitkan kenyataan yang buat org suma lgi pening... tapi ksian Saliha...knapa la dia dituduh macm2 plak oleh Desy...Desy kata dia anggap Saliha anak..tapi tk disekolahkan malah dijadikan bibik...then dia kata Saliha selalu bawak balik pacar Jonathon...kalau sbg ibu dia sepatutnye melarang bukan membenarkan...pokok pangkal dia spatutnye mendidik Saliha sama adil sepertimana dia mendidik Mano n Dewi...tapi yang terjadi sbaliknye...

    Orang Indonesia bukannye suma berpihak pada Desy.... ada yang jernih pikiran tau membedakan man yang betul dn tdak...

    anyway..dh tgk sinetron dia ke...honey..u dpt siaran dri indo tak? hmm ceritala kat kita...nk tau gak baguske akting nye Mano..hehehehe

    hmm kita doakan semoga kasus ni cepat berakhir dn semua org mendapat pengadilan dn pengakhiran yang baik samada dari pihak TT, Saliha, Mano dan Desy sendiri...

    ReplyDelete
  7. Hi kak honey, gd morning! betulah baru perasan yg seolah2 TT harap mano balik semula, hmm aku rasa payahlah,.. too much damage already dan baru perasan gak yg TT mmg takde cerita keburukan mano selama mano hidup ngan dia. btl2 beza ngan mano yg dah ceritakan keburukan TT kat public dari mula kenal sampai ke dalam kelambu. hats off to TT. mudah2an TT cepat dpt pengganti yg 1000X lebh layak dari mano. amin.

    ReplyDelete
  8. Betul juga..di Malaysia..TT tidak pernah menceritakan keburukan Manohara pada media..begitu juga Ayahanda dan Bonda TT dari kerajaan Kelantan.Mereka hanya mendiamkan diri sahaja..

    Inilah perbezaan antara 2 golongan..yang mana tahu berfikir dan tidak..

    ReplyDelete
  9. TT,
    sedikit pandangan dri kita

    TT,
    dalam dunia ni semuanya serba sementara..semua hanya pinjaman...kalau TT masih mengharap Manohara kmbali..kita rasa itu bukan keputusan yang baik...

    TT,
    ingat tak kisah nabi ibrahim dan nabi ismail...yang mana nabi ibrahim as menyinggah di rumah nabi ismail a.s yang pada ketika itu hanya isteri nabi ismail as sahaja di rumah...
    tetapi isteri nabi ismail tidak hormat kepada nabi Ibrahim as selayaknye dn akhirnya nabi Ibrahim as berpesan kepada Nabi Ismail as supaya digantikan tiang rumahnye (maksud gantikan isterinye)...

    ambillah contoh di atas...
    TT lebih berhak untuk mendapat seorang isteri yang lbih baik dn carilah yang solehah, dari keturunan baik2 dan yang boleh susah senang bersama TT, kita tk pikir Manohara, insan yang terpilih untuk semua itu... setiap yang berlaku ada hikmahnye.. setiap yang patah akan tumbuh menjadi yang lebih baik...

    TT,
    berjuangla demi membersihkan nama dan maruah keluarga.. tidak perlu mengharap Manohara kembali... biarkan dia dngan dunia dia... Jika Allah memilih dia untuk TT insyaAllah akan ada jalan untuk dia bertaubat dn pulang..tapi jika tidak TT redhala dia dunia dn akhirat...ampunkan dia dunia dn akhirat... pahala orang teraniaya yang pengampun lagi besar dr pahala org yang menganiaya meminta ampun....

    sekian dari saya..
    segala salah silap dn kata harap di maafi

    ReplyDelete
  10. Hi semua,
    @tembam - setuju 100%, it seems that settling the case is not her priority or maybe she never intended to settle it at first place. sekarang semua fitnah dia dah jadi senjata makan tuan.
    @Naz - betul, mano malah tak fasih berbahasa indo dan paling klakar dia pernah kena tanya ngan wartawan pasal pancasila dia kata 'it's abt the bird right?' sekarang banyak juga org indo yg dah nampak kejahatan trio nenek lampir ni.
    @Permata hati, setuju betul. mano cuma nampak cantik utk majlis2 je. tapi apa pun TT tentu lebih arif.

    ReplyDelete
  11. Si copycat takde arini heh. sbb dia keje shift petang @ malam. kat detikforum dia dah kena banned sbb menghina dan buat personal attack, samalah cam dia pernah buat kat sini dulu. yg bestnyer kat detikforum dia pakai beberapa nick dan semua kena banned. Jap lagi timbullah tu...

    ReplyDelete
  12. Adiq - jgn sebut jap lagi nanti mai si setan tu ...

    ReplyDelete
  13. Manohara, she couldn't determine what are her priorities. As for now her priority is quick stardom in a negative way! Tak akan kemana tu. Dia dah hanyut jauh dan akan lemas ... cian betul ngan dak ni!

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. waduh kita berharap tidak terjadi perceraian, jika saja ada cinta diantara kalian, rujuk saja. Masih bisa diperbaiki hal hal yang tidak baik. Bicaralah dari hati ke hati. Lupakan masa lalu, melangkah kedepan untuk kebahagian berdua.ok kan....

    ReplyDelete
  16. Terima Kasih kepada Copycat yang sudah mengerti kenapa blog ini diujudkan. hanya mahu mencari KEADILAN dari dituduh oleh Dasiy Fajarina secara membabi buta.

    Salam untuk semua. semuga sama sama dapat menegakkan kebenaran dan menjauhkan segala kemungkaran.

    PENJARAlah tempat mu wahai 'IBU MERTUA' TT.

    ReplyDelete
  17. wow pengelapan uwang dan penipuan fajarina dapat ancaman 5 tahun penjara.pengelapan uwang 1 miliar,
    bagus la tu kan biar lame di dalam penjara,wahahaaa

    ReplyDelete
  18. Manohara tu dah hilang serinya. Kalau tengok gambar gambarnya masa di Kelantan, terserlah kecantikannya. Sekarang ni dah pudar. Dia tak nampak macam 17 tahun.
    Senyum nya pun tak bersinar.

    ReplyDelete
  19. Adiq - how do you do..

    Saya memahami sekali perasaan anda terhadap media kami yang terlalu berlebihan dalam pemberitaan menyangkut hubungan Indo-Malay. terlebih lagi media selalu mengaitkan kejadian yang fresh dengan tragedi2 dulu sebagai bumbu sehingga menambah panjang daftar kebencian sebagian rakyat di Indo..

    Tapi percayalah Adiq, bahwa tidak semua kami berlaku seperti itu, banyak juga rakyat kami yang memandang positif hubungan dua hala ini.

    kadang2 kebebasan pers - terutama infotainment - dalam meliput berita juga ada sisi negatifnya yaitu semakin beraninya mereka mengungkap hal2 pribadi yang bahkan sangat tabu untuk diberitakan. ini tidak hanya terjadi pada pasangan Diraja, tetapi semua artis Indo juga terkorban..

    Oya Adiq, kalau untuk berita kriminalitas menyangkut kedua negara ini, berita2 berat sebelah itu saya membenarkan memang seperti itu, tetapi kalau untuk urusan diluar itu media indonesia banyak yang memuji negeri jiran Malaysia dalam berbagai hal untuk dijadikan referensi buat Indonesia..

    Pada saya kes pasangan diraja ni mestilah pelaku mengambil kesempatan diatas kebencian sebagian masyarakat Indo terhadap Malay, untuk menarik simpati..

    Saya harap apapun keburukan kedua negara tidak sampai dibahas dalam forum ini..

    Haiz... dah jadi pensyarah pulak kas sini, kikiki..

    @Honey - x say hi 2me ker??
    @Nyawa hatiku - pe kbr dinda, aku rase ni Hotman dah pakai double tali pinggang, satu kat jeans die, satu gi kat suwa dalam die, kikikik...

    ReplyDelete
  20. kalau masih ada cinta diantara kalian rujuk saja, introspeksi diri dan perbaikilah hal hal yang bisa diperbaiki.Lupakan masa lalu, melangkah kedepan untuk kebahagaian berdua. ok. kan...

    ReplyDelete
  21. hi all, kita baru balik lunch..hmmm tadi saja je search rating sinetron..hehehe

    betulla honey what u say..first day Manohara sinetron at the first place...but then ari kedua dn setrusnya dh turun jadi no 2 and 3..ramai gak forumer bilang tak suka ama sinetron manohara yang jelek banget akting nya

    hehehe... pandai gak ye kita cakap indo..

    ReplyDelete
  22. yup..win win solution....setuju @esse
    tapi kalau sudah ada yang terlanjur teraniaya dan membawa bawa masalah orang lain akan susah untuk rujuk.kalau pendapat saya pribadi sebelum semuanya terlanjur terjadi sebaiknya cepat bertemu dan selesaikan permasalahannya mano dan tt secepatnya.
    jangan membahas atau malah mengurusi masalah lain selain masalah mano dan tt.nape sibuk sibuk urus sinetron lah,urus saliha lah,urus hotman lah sampai sibuk pula urus daisy tak tau malu itu.
    @honey
    agree with u...

    @lovesense
    pakailah bahasa dan kata kata yang baik dan sopan untuk posting.supaya tidak hilang respect visitors to lovesense.jangan mudah terpancing.
    moohon maaf sebelumnya itu hanya saran dari saya jer la.

    ReplyDelete
  23. Andrew,
    Tersenyum kita baca komen pasal tali pinggang Hotman. Jangan jangan dia pakai chastity belt yang kunci nya dah dibuang kelaut tak? Kesian ikan ikan kat laut tu. He..he..
    Kadang kadang terlalu banyak kebebasan pun tak boleh jugak. Tengoklah macam Singapore, press dia orang pun tak lah sebebas mana. Politically pun banyak halangan nya. Tapi itu lah kadang kadang yang diperlukan untuk law and order.
    Kalau Indonesia dan Malaysia saling kutuk mengutuk, sama lah macam mengutuk kelurga sendiri. Tak ada yang untung melainkan orang yang suka tengok kita bergaduh.

    ReplyDelete
  24. benar andrew..memang ada keburukan dan kebaikan baik diantara dua negara.Jangan kerana masalah rumah tangga Mano-TT ini ribut dan kecoh seperti masalh ini masalah negara pula..

    Jangan kerana masalah sekecil ini hubungan dua saudara itu boleh terputus atau bergoyang..
    Persaudaraan itu tidak mengenal warna kulit..atau sempadan negara..

    Malahan jika kita berfikiran dengan lebih terbuka dan berhemah..perbedaan agama dan bangsa juga bukan perkara yang menghalang untuk menjalain hubungan persaudraan..

    yang salah suatu hari nanti akan tersingkap juga..

    ReplyDelete
  25. junus dan lain-lain.
    Bahasa yang blog ini guna adalah bahasa mudah, bahasa untuk mengajar yang kurang ajar. Apa pun terima kasih diatas pandangan. Sejuk rasanya hari ini kerana para peminat kasus TT dan Manohara ini tidak keluar dari topik.

    Untuk makluman, nama-nama yang diajukan oleh blog ini ada kena mengena dengan kasus Manohara dan TT, maka nama-nama seperti Dewi Seri Asih, Pinot, Dasiy Fajarina dan Salihah tidak dapat dipisahkan untuk memnbuktikan bahawa TT telah di FITNAH dan di AIBkan. Untuk mezahirkan kebenaran dan menegakkan KEADILAN kadang-kadang bahasa dapat mengajar orang yang tidak bermaruah.

    BERSATU.

    ReplyDelete
  26. heeee...kelakarla bang junus ni....dari dulu saya ikut blog ni..saya tgk comment bang junus ni mcm seseorang......hehehehehe

    seseorang yang akan menegakkan kebenaran tak kira sapa pun dia, sedarah atau sebangsa...kebenaran akan ditegakkan..

    hehehe mcm panglima bentan...dari kepulauan Riau..."raja adil raja disembah raja zalim raja disanggah"...

    tapi ni terbalik la... "bangsa adil bangsa dibela, bangsa dusta bangsa di cela"

    cewah cewah saya ni berpantun plak....jgn marah ye...

    ReplyDelete
  27. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  28. hehehe smenjak kasus manohara ni tersebar luas...rajin juga kita menjengah laman web seberang...baca tiap pandangan forumer baik yg pro mano atau nggak...jadinya buleh juga ya berbahasa indonesia...heheheh tapi kalau nggak salah ini bahasa yang digunapakai di jakarta..iya kan... kerna kalau di sebelah kepulauan, lain bahasa perantaraannya..gwe pernah ke tanjung pinang, kepulauan Riau..di sna kebanyakan mereka guna bahasa melayu sbagai perantara..malah lebih halus melayunya dari orang melayu di malaysia..

    kerna mengikut sejarah keSultanan Selangor asalnya dari Tanjung Pinang, kepulauan Riau..gwe pernak ke pulau penyengat..tempat bersemayam nenek moyang dari kesultanan Selangor di Malaysia

    hehehehe

    ReplyDelete
  29. Salam semua.. mohon menyusur.. saya dapat tahu dari blog rakyatkelantan mengatakan umur manohara 20 bkn 17 sbb dia dilahirkan tahun 1989 bkn 1992 tapi dokumen ditipu oleh daisy.. boleh pemunya blog ulaskan kan benar atau tidak... courius ni...

    ReplyDelete
  30. @Honey - ish..xde lah honey, tak kan la saya ni boyfriend DSA pulak? kikiki.. saya xkisah sama ada Dinda Aurora nak layan ke tidak, pada saya hobi kelakar ni memang xleh hilang Honey.. apelagi sampai excited sangat nak layan aurora.. bila dia marah saya kat sini jadi gelak, garangnya bila marah, tapi Honey kata orang tetua wanita garang romantis kat ranjang, kikiki.... nak lah..

    Haiz... peace .. kelakar jer.

    @Permata Hati - senang saya dengar kamu berbahasa Indo. bole la lawat kat Jakarta bila dah fasih.
    gimana Penyengat bagus nggak? udah lama sih nggak kesana lagi.

    ReplyDelete
  31. gosip dari : forum.detik.com

    sekilas Data diri Mano:
    Nama Lengkap : Manohara Odelia Pinot
    Nama Panggilan : Manohara
    Tempat Lahir : Jakarta
    Tanggal Lahir : 28 Februari 1992
    NIK Nomor Induk Kependudukan: 09.5402.680289.0077



    NIK itu punya artian dalam rangkaian angka2 nya..
    NIK= Nomor Induk Kependudukan

    nih article nya:
    http://id.wikipedia.org/wiki/Nomor_Induk_Kependudukan
    ============
    Nomor Induk Kependudukan atau NIK adalah nomor yang unik yang hanya dimiliki oleh seseorang dari lahir sampai meninggal dunia. NIK pertama kali diperkenalkan oleh Direktorat Jenderal Administrasi Kependudukan ketika Institusi Pemerintah ini menerapkan sistem KTP nasional yang terkomputerisasi.

    Kode penyusun NIK teridiri dari 2 digit awal merupakan kode propinsi, 4 digit setelahnya merupakan kode kabupaten dan kode kecamatan, 6 digit selanjutnya merupakan tanggal lahir, Jika wanita di tambah 4 di depannya sebagai contoh, misalkan tanggal lahir perempuan adalah 17 Agustus 1990(170890) maka pada NIK akan muncul 570890. Lalu 5 digit terakhir merupakan nomor urut.
    ============

    coba perhatikan NIK Mano: disana tercetak NIK: 09.5402.680289.0077
    yang artinya:
    09 = kode Propinsi DKI Jakarta.
    5402 = kode Kabupaten dan kode Kecamatan.
    680289 = tanggal lahir.
    0077 = nomor urut. (bisa 4digit atau 5digit)

    perhatikan bagian yang gw bold diatas
    680289 artinya:
    68= Mano lahir tanggal 68, ups.. seharusnya khan tanggal 28, karna Mano Wanita/Perempuan, makanya jadi 68, alias 2+4=6
    02= Mano lahir bulan 02(Februari)
    89= Mano lahir tahun 1989, nah lho.. koq 89..?? bukannya 92..?

    ini dia aneh nya..??
    koq 89 bukan 92..?

    klo 89 brarti Mano sekarang 20 tahun donk..


    Dikhabarkan, ibu manohara, daisy fajarina (ibu manohara) mempunyai penyomong/kawan ramai di dalam pejabat kerajaan indonesia..adakah akan terbuka lagi satu penyelewengan daisy fajarina yang ternyata adalah seorang penjenayah yang sedang dikehendaki di Perancis.

    daisy fajarina juga suka berhutang dan menghilangkan diri , malah tidak membayar hutang piutang tersebut, antara mangsanya ialah pak sooni ismono di jakarta.

    memang sah kaki tipu sana sini...

    ReplyDelete
  32. untuk reference suma sila ke
    http://rakyatkelantan.blogspot.com/2009_06_01_archive.html

    ReplyDelete
  33. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  34. Andrew, aku tersenyum sorang2 baca pasal talipinggang hotman, kau memang lucu!!

    ReplyDelete
  35. amoy - la... dah 20 thn ker pompuan tu! professor menipu tahap phd. maknanya masa kahwin dulu cukup umurlah. patut nampak macam dah matang.

    ReplyDelete
  36. Andrew - aku rasa cuwa dlm tt daisy tak dpt curi sebab tu tt tak tunduk ngan dier! Ha Ha!

    ReplyDelete
  37. @Dinda - kikikikik... hasrat hati nak curi suwa dalam Pangeran, apalah daya suwa dalam Dato'KS yang dapat..

    ish.. dah.. dah.. kesitu lak peginya.. maaf Love
    Sense. kitorang kelakar je. Dinda saya ni x habeh2 ngan cite suwa dalam, kikikik..

    ReplyDelete
  38. @aurora..
    tu la pasal... dah tua tp ngaku muda... klu dah umur ank pn dia tipu... yang lain lagi la...dengan ini daisy farajina dianugerahkan nama samaran " IBU TISANI" ubu tipu sana sini... hahaha... bukan "IBU MITHALI" tau... (diperjelaskan agar tidak keliru...) hahahaha...meh kita raikan dengan pakat2 gelak...

    ReplyDelete
  39. Hahaha.. sorry to say aku copy gelaran tu dari blog pak soberi (kawan ku TT)'yang ku dengar dan ku lihat'

    ReplyDelete
  40. amoy - aku rasa penyakit kanser tu pun tipu gak, nampak mcm tak 'menderita'! dah susah aku nak percaya! mcm cerita kanak-kanak 'the boy who cried wolf', kali ni version nenek lampir!

    Any news about penyakit kanser dia tu? btw, dia dpt kanser apa ya! breast, rahim ... aku kurang jelaslah!

    ReplyDelete
  41. no wonder she look so big..17 konon..but im wondering, why she hide her actual age?

    ReplyDelete
  42. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  43. Dari entry ni dapat rasakan, TT masih berharap dengan Mano. Itulah nama nya cinta...

    Love Sense, tolong sampaikan pesanan saya pada TT.
    Kalau dah TT masih cintakan Mano, teruskanlah pernikahan trsebut. Itu hak TT. TT berhak menyintai orang yang dicintainya... Cinta itu buta.

    Tapi, sebagai putera raja yang memegang gelaran Tengku Temenggung, TT kena adil dengan rakyat juga. Sebagai rakyat, saya berpendapat, Mano hanya boleh jadi "isteri TT sahaja"...., bukan "Cik Puan Temenggung" lagi. Mano tidak lagi layak untuk mengiringi TT ke lawatan rasmi.

    ReplyDelete
  44. heheh hi andrew,

    gwe kesana tahun 2000..9 tahun yang lepas...nggak tau apa kabarnya skrg..
    tapi spanjang ingatan gwe Pulau Penyengat itu adalh sebuah kepulauan yg amat penuh dgn sejarah, mitos dn legenda...(berdasarkan apa yang diceritakan oleh orang2 disana)

    yang paling gwe suka adalah kerna pulau itu tidak mempunyai kereta..hanya moto dn beskal...makanya amat terjaga...tapi ya itu 9 tahun yang lepas..skrg gwe tidak tahu..

    yang paling segar dlm ingatan gwe..adalah KELAM PAGI(kalau nggak silap namanya).. lautnya nya biru...perkampungan nelayan atas laut...gwe rinduuu banget ama suasana gitu...di Kuala Lumpur terlalu hiruk pikuk kota...hirup udara asap kereta tiap hari...heheheheh

    love sence sory dh out of topic....
    saja mengenang kembali kenangan lama...

    btw my dad is from Tanjung Pinang n my mom from Siam-Kedah...kira2 gwe ini cmpur indo and siam
    hehehhehee

    ReplyDelete
  45. yeke aurora? xtaw pon...tp kalo kene kanser...alhamdulillah...hahaha

    ReplyDelete
  46. @permata
    saya memang dari riau,dekat siak sri indrapura.
    tapi bukanlah panglima bentan..he..he..
    rakyat biasa jer.kalaulah benar bilanglah benar walaupun pahit.kalaulah salah saudara sedarah sekalipun tetaplah kena hukum.
    sepandai pandai bau busuk disimpan pasti akan ketahuan juga.ya tak...


    yup honey..
    jangan sampai bermusuh pula ,belum jumpa pun sudah bermusuh,apalagi sudah berjumpa.
    tak nak lah...

    @lovesense
    bukannya saya nak ajar atau nak nasehati.
    tak selamanya api harus dilawan dengan api.marah dilawan dengan marah.biarlah orang kurang ajar,tapi kita tidak ikut untuk kurang ajar.mudah mudahan dia cepat sedar atas kesilapannya.lebih baik jadi bekas orang jahat daripada bekas orang baik,betul ,betul betul.

    saya rindu nak ikut activity tt apa sedang buat ni.bosan membahas daisy dan semua semua orang disampingnya.
    bagus lovesense post tentang activity tt lagi...lebih informatif isi blognya jadinya.
    sekali lagi ini cuma saran jer.

    ReplyDelete
  47. @junus...
    sy lg rindu ape activity manohara dlm tentangan balas trhdp TT..hehehe

    ReplyDelete
  48. @ aurora...
    ye.. aku ada bc gak berita konon dia kena kanser tak ingat kat kapan.com @ detik.com, tapi yang pasti masa dia ckp dia ada kanser masa dia tengah sibuk dok citer pasal manohara kena dera, masa tu manohara ada kat kelantan lg... aku rasala... masa tu dia tagih simpati rakyat indon, bisala.. dia kan pernah buat2 pensam, pastu masuk ward gna oksigen...klu tul la dia kena kanser mesti dah admitted ward buat treatment chemo Or radiotherapy.. right kawan? Main2 dgn kanser.. dapt sungguh baru tau ko daisy...
    @TT...
    pandangan iklhas aku... tak payahlah TT harapkan Manohara lg... sebab apa yang dia lakukan diluar batas pemikiran & tindakan manusia, fitnah suami sdnri... menjatuhkan kerabat diraja, menguruskan hati & perasaan rakyat malaysia amnya dan rakyat kelantan khas nya... kalau pun 1 hr nanti manohara insaf tahap cipan sekalipn... namun bak kata mat saleh " can forgive but cannot forget" Kesan parut perasaan kami sebagai rakyat yang telah dicalarkan oleh manuhara & keuarga dia terlalu dalam utk sembuh... harap TT pertimbangkan... Syukur juga TT tidak punya zuriat dari benih & keturunan manohara... )maaf andai kenyataan sy menyinggung)
    Setuju tak kekawan???

    ReplyDelete
  49. @ junus... aku setuju dengan cadangan mu itu... tapi pasal masukna aktiviti TT itu tak relevant.. bukankah tag blog ini jga adalah "truth appeared" maka tentulah blog ini digunakan utk menyampaikan apa yang benar pada org diluar sana yg hanya menerima cerita palsu dari si daisy, dan blog ini jg adalah platform pihak TT utk memberi pendedahan yang nyata... maka terpulang pd kebijaksanaan org diluar sana membezakan yang benar yang mana salah berdasarkan matlumat yang didedahkan pihak TT dengan cerita yang diwar-warkan pihak manohara... andai saya salah mohon maaf ya junus... hehehe...

    ReplyDelete
  50. @amoy...exactly :)
    can't wait 2nd august!!!
    u all think she dares to come msia?

    ReplyDelete
  51. Mungkin TT maafkan Manohara kalau Manohara minta tapi mungkinkah TT ampun pendustaan, pembohongan dan fitnah yang dibuat oleh Manohara terhadap TT.

    P.E.N.I.N.G.

    ReplyDelete
  52. Oh. Tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk mungkinnnn.
    diampunkan.

    ReplyDelete
  53. @xandria...
    2 august perbicaraan nya di Mahkamah syariah @ Mahkamah tinggi?
    aku rasa dia sure tak dtg sbb awal2 lg dan dok beber kat sana konon sibuk sinetron... klu dtg aku nk amik cuti tunggu luar mahkamah... hahaha... masa kat kelantan aku pernah tengok simanohara ni real dlm jarak 5 meter... tp masa dia manohara lain, aku nk tengok manohara skrg... nk tgk the reat mangkuk tingkat hahahaha...

    ReplyDelete
  54. go tt, go tt! 2nd August is fast approaching, go all out!

    ReplyDelete
  55. Kawan2 aku dah jumpa statement yang daisy ni mengaku sakit kanser rahim:

    Daisy Fajarina Digerogoti Kanker
    Kapanlagi.com - Ada satu fakta yang sampai saat ini terselip tentang Daisy Fajarina yang nyaris semua orang tidak mengetahuinya. Wanita berdarah bangsawan Bugis tersebut rapat menyembunyikannya. Di balik ketegarannya, ternyata ibu Manohara itu mengidap penyakit mematikan, kanker rahim.

    Mungkin karena gara–gara penyakit tersebut akhirnya Daisy melakukan yang terbaik untuk anak–anaknya. Salah satunya ia setuju menikahkan Manohara dengan Tengku Fakhry. Pastinya karena awalnya Manohara sendiri menaruh hati dengan sopan santun Tengku. Semua itu diungkapkan oleh Raditya, sahabat Manohara dan Dewi, kakak Manohara.

    "Pernah suatu saat Bunda Daisy bilang titip anak–anak untuk saya jaga karena merasa hidupnya tidak akan lama lagi. Beliau ingin berbuat yang terbaik untuk anak–anaknya. Memang tak bisa dipungkiri, dengan menikahkan Manohara dengan Tengku akan ada jaminan masa depan bagi Manohara. Tetapi kenyataannya lain. Tengku telah memperlakukan Mano sama sekali tidak selayaknya," tutur Raditya saat dijumpai belum lama ini.

    Penyesalan pasti ada pada dirinya, kata Radit lebih lanjut, dan itu sudah diakui oleh Daisy di awal kasus ini diungkap ke publik.

    "Jadi wajar sekali kalau beliau begitu fight untuk bisa mengembalikan Mano. Bagaimana pun kebahagiaan Mano menjadi segalanya bagi beliau."

    Di mata Radit pribadi, sosok Daisy Fajarina merupakan ibu yang sangat cerdas dan tabah. "Beliau mengajarkan pendidikan agama secara baik kepada anak–anaknya. Ketabahannya menghadapi cobaan hidup menular kepada Dewi dan Mano," pungkasnya. (kpl/wwn/npy)

    Hahaha...Radit ni buta ker??? tgk gambar manohara dah tau dapat pendidikan agama yg cukur ke tak...

    ReplyDelete
  56. manohara tak cium bau syurga coz derhaka ngan suami...

    ReplyDelete
  57. @ love sense... bagi tau TT
    can forgive but cannot forget... -STOP-
    Jangan pandang belakang... hahaha..

    ReplyDelete
  58. uuwekk! i just puke reading 'Daisy Fajarina Digerogoti Kanker'

    ReplyDelete
  59. @Xandria - apa kabar? tanpa bermaksud ngebela, bener or nggaknya dia kena kanker, tapi saya rasa nggak baik kamu mensyukurinya. saya punya temen deket dimana kami menyaksikan sendiri ayahnya meregang nyawa karena kanker otak. sungguh nggak kebayang waktu itu. sedih banget.
    mending gak usah bicara soal kanker deh.. serem tau..

    @Love Sense - mau nambahin komen dari Aina ne.
    saya rasa kalo pun Pangeran sangat mencintai istrinya, saat ini pangeran sedang mengalami dilema yang hebat sekali karena orang yang dicintainya menjelek2kannya (walau belum pasti ya itu bener or gak).

    Jika suatu saat rujukan menjadi pilihan, beliau juga akan serba salah untuk kembali membawa istrinya membaur dengan rakyat karena rakyat Kelantan nanti sudah pasti tidak respek lagi terhadap istrinya dan menganggap dirinya begitu mudahnya menerima kembali dan melupakan semuanya. walau bagaimanapun ini pasti akan terjadi.
    tetapi hasrat untuk berpisah mengalahkan rasa cinta yang amat mendalam dari hatinya.

    Semoga saja beliau bijak mengambil keputusan agar jangan menyesal dikemudian hari.
    buat CPT kalau benar semua yang kamu ungkapkan selama ini, saya berharap Pangeran tidak kebal hukum, tetapi jika itu semua terbukti fitnah, maka kamu akan dapat masalah serius..

    @Permata Hati - wow.. banyaknya darah gacukan. Indo-Kedah-Siam.. hmmm kalau tak silap siam tu Thai ke?
    yela memang xde keta, just basikal n motosikal jer. saya dulu sekolah di Tanjungpinang. selalu dapat lawatan daripada Bukit Merah Secondary School from Singapore dalam perlawanan bola sepak. dorang pun sukakan Penyengat.

    ReplyDelete
  60. 2nd august syariah kan...yg kes lg 1 xtaw plak..dier ckp dtg kalo ader jaminan..kalo x xnk dtg...pdhl kecut perut...

    ReplyDelete
  61. @xandria... org berani kerana benar takut kerana salah.. simple & familiar pepatah...kn?

    ReplyDelete
  62. @andrew...
    kabar baik...
    thax 4 ur advice..aku bersyukur sebab memikirkan kejahatannya terhadap saliha..mungkin balasan dr tuhan...who know?
    4 ur info, my neighbour just died of cancer also...so i know what you know..hehehe...
    tp, confirm ader cancer?

    ReplyDelete
  63. @amoy...
    ala....trick org takot...kan kes ni dah masyur...xkan la ader org berani ape2kan dier
    neway,where r the so call '10 lawyers' from msia?

    ReplyDelete
  64. Ah, alhamdulillah amannnn hari ni ye! Aku ade lecture tadi jadi baru baca semua post. hmmm...
    @andrew, thanks comment kau. aku bawak cerita media tu pasal ade kaitan ngan kes ni. cuba kau baca lagi sekali dan fikir macam yg aku suruh. nenek lampir manipulate keadaan tu. soal negara tuh, kalau takde kaitan aku tak cakap pun kat sini.
    @permata hati, pandai bhs indo ye walau terasa janggal bila baca, berbhs melayu jerlah. sorry jgn marah.... kesultanan selangor dari riau? setau aku kesultanan selangor mula pada 1756 berketurunan bugis dari makasar atau aku salah?
    @love sense, aku harap TT takkan menerima balik isteri nusyuz. pepatah melayu kata 'old habits die hard' & 'buah tak jatuh jauh dari pohonnya'. acam aku cakap awal tadi, too much damage done by her.

    Soal kanser nenek lampir tu setau aku dia dah baik dari akhir tahun 2007 lagi lepas bedah. Aku tak ingat aku baca kat mana tapi nanti aku cuba cari bila ade masa k.

    ReplyDelete
  65. Awas.
    Dewi Seri Asih sudah lari.
    Pinot pun dah mahu pergi.
    Minggu pertama Ogos Dasiy Fajarina kecundang lagi.
    Manohara tentu akan sepi.
    Bagaimana reaksi Hotman dan Farhad nanti?.

    ReplyDelete
  66. @all - dari detik.com

    Jakarta - Kisah cinta Manohara dan Tengku Fakhry akan diabadikan di layar lebar yang bertajuk 'Prahara Cinta Sang Pangeran'. Meskipun mengangkat kisah hidupnya, Mano dijamin tidak akan mendapat sepeser uang pun dari film itu.

    Hal itu diungkapkan oleh sang sutradara Kardi Syaid. Kardi mengungkapkan pihaknya tidak akan memberikan royalti kepada Mano.

    "Kalau nanti dia minta royalti untuk film ini. Ya, itu nggak akan kami penuhi," ujarnya saat ditemui di Cafe Gallery, Taman Ismail Marzuki, Cikini, Jakarta Pusat, Rabu (29/7/2009).

    Kardi berusaha untuk lebih obyektif di 'Prahara Cinta Sang Pangeran'. Ia akan menggarap film itu berdasar fakta-fakta yang terjadi di rumah tangga Manohara dan Tengku Fakhri.

    Untuk menggarap film tersebut, Kardi tak segan-segan mengumpulkan bukti dari Kelantan. Bukti-bukti itu berupa video dan foto-foto. "Kita berusaha mencari bukti-bukti agar ceritanya itu real," jelasnya.

    Bahkan Kardi sudah menyaksikan video penikahan Mano dan Fakhri. Di video itu, Daisy tampak sangat bahagia. Padahal di media, ia mengungkapkan pernikahan anaknya itu sangat dipaksakan.

    "Di situ ibu Daisy nyanyi 'Antara Anyer dan Jakarta' dan terlihat gembira sekali," jelas Kardi.

    ReplyDelete
  67. nih satu lagi.. dari detik.com

    Jakarta - Tengku Fakhry, suami Manohara menampik pemberitaan kalau ia pernah menyayat dada Mano. Pangeran Kelantan itu pun merasa difitnah.

    Hal itu diungkapkan oleh Kardi Syaid, sutradara 'Prahara Cinta Sang Pangeran' yang beberapa waktu lalu sempat bertemu dengan Tengku Fakhry. Kepada Kardi, ia mengaku tidak pernah melakukan hal yang sangat tidak terpuji itu.

    "Dia bilang , saya (Tengku Fakhry - red) yang disilet-silet, hati saya yang disilet-silet. Semua saya kasih untuknya saya dibalas dengan fitnah," ujar Kardi saat ditemui di Cafe Gallery, Taman Ismail Marzuki, Cikini, Jakarta Pusat, Rabu (29/7/2009).

    Kardi mengatakan Pangeran Kelantan itu sempat takut ke Indonesia. Fakhry ketakutan orang Indonesia ingin membunuhnya karena tuduhan-tuduhan itu.

    ReplyDelete
  68. orang yg malingsia banggakan itu di Indonesia ga lebih dari kriminal pengecut yg cuman brani dgh perempuan..wajar bangsa Indonesia bakar bendera malingsia karena sifat bangsa malingsia yg munafik..bilang bangsa serumpun tp apa kelakuan bangsa kamu terhadap bangsa Indonesia menyiksa,menghina,menncuri karya bangsa Indonesia, berpura pura berbahasa yg tulus tapi hati busuk..malingsia itu musuh dalam selimut

    ReplyDelete
  69. jabatan bole tinggi tapi kelakuan kerdil pengecut kamu pangeran cabul..kalo memang mano bahagia ga mungkin dia kabur & memaparkan foto bukti kebiadapan pangeran psyco..sekarang pangeran botak klentik busuk itu mencoba mengalihkan permasalahannya dgn masalah lain..ingat kami tidak pernah lupa alasan mano kabur dari dari kamu pengeran botak pengecut..ga perlu bahasa yg baik untuk kamu pangeran botak krn kelakuan bejat kamu tidak dibenarkan dalam ajaran agama manapun

    ReplyDelete
  70. 3 more days....counting for 2nd august!!

    ReplyDelete
  71. @chandra kusuma, aku dah search tuk cari bangsa yg kau katakan tu aku tak jumpa negara atau bangsa yg kau cakapkan dalam komen kau tu, jadi aku tak boleh komen pasal tu. Mungkin kau dah salah blog ke?

    Kemudian, aku setuju ngan kau bila kau kata kelakuan bejat tidak dibenarkan dalam agama manapun, malag kelakuan mengadu domba, memfitnah, menghasut, menghina, mencaci, memanggil orang lain dengan nama yg tidak wajar itu semua juga tidak dibenarkan oleh agama manapun. Jadi aku cadangkan kau balik belajar agama kau dulu baru kau datang sini bagi komen ok. regards!

    ReplyDelete
  72. chandea kusuma,semua pernyataan anda menunjukkan anda tidak mengikuti kes mano dari awal,makanya u miss a lot of point and cuma menunjukkan ke "tolol' an kamu sahaja.pertama,mano tidak kabur ya.dia pulang atas izin suaminya.dia pulang membawa sejumlah barang2 peribadi termasuk pakaian,seutas rantai mutiara,sebuah tas tangan senilai 60 juta rupiah,kaca mata merek gucci dan sebagainya.kamu semua telah ditipu oleh mano dan daisy yang punya niat jahat terhadap TT.mano akhirnya telah megaku dia pulang atas izin suami bukan melarikan diri.

    yang pengecut,pertamanya ialah, daisy,yang lari dari mahkamah perancis.kalau dia tidak takut,kenapa dia harus lari?seharusnya dia membela diri dan menegakkan kebenaran dan maruahnya jika dia tidak salah.PENGECUT yang kedua ialah manohara kerana dia takut untuk datang ke kelantan untuk dibicarakan.berani kerana benar,takut kerana salah.manohara memberi alasan "tengok dulu jadual shooting dan mahukan jaminan keselamatan".hello.....chris brown yang didakwa memukul rihanna tu pun tidak mengelat datang ke mahkamah bila hari perbicaraannya datang.so nampak sangat mano ini menipu.

    TT tidak pengecut seperti kamu ya.TT itu berani kerana benar.soal mano disiksa,mana buktinya? Tiada bukti yang sah dikemukakan oleh mano.malah doktornya : dr abdul munim pun tidak dapat menjawab persoalan wartawan sekiranya parut2 yang ada pada badan mano adalah kesan penyiksaan.kalau benar ada pun,mungkin mano menyilet diri sendiri atas arahan ibunya yang garang.

    mano dan daisy-tukang tipu dan tukang fitnah

    daisy-penjenayah antarabangsa yang ada kes mahkamah di france,malaysia dan ada kes polis di indonesia.

    sebelum kamu kata kami menyiksa bangsa kamu,tudingkan dulu pekataan itu keataas junjungan kamu daisy farajzina itu yang terbukti menyiksa anak bangsa/anak angkat sendiri.yang menyiksa WNI .aaayyyooo apa lagi chandra kusuma pergilah ke rumah daisy,bakar rumahnya dan ganyang daisy,rejam dia sampai mati kerana dia itu adalah penjenayah yang sangat berbahaya

    ReplyDelete
  73. @chandra kesuma...
    Hahaha.. ada lg rakyat indon yang masih percaya... dalam semua rakyat indon sudah mula jelek dan ragu tentang apa yang direkasahaya oleh di daisy & mano... dalam pemikiran rakyat indon yang kini sudah jerneh pemikiranya.. rupanya ada lagi yang msih rela dirinya diperbodohkan... kesian....
    Habis tu org indon dtg sini merompak, rogol anak dara org,dera ank majikan mencuri,bunuh org malaysia ditanah malaysia... ada kami kami bakar bendera indonesia? Ada kami berdemostrasi di KBRI? Sebab kami warga Malaysia berfikiran jerneh... slow & steady... mcm TT hahahaha... mengutuk org malaysia, si daisy yang memdera bangsanya sendiri si shaliha itu gayanya apa??? Kenapa kamu tak bakar bendera negara kamu sendiri? Jgn hanya cari salah malaysia yang tak seberapa... nanti kami rakyat malaysia cari salah indon kecoh plak jdnya...ini masalah peribadi bukan masalah antara dua negara!

    ReplyDelete
  74. Kakak2 si chandra kusum tu cakap pasal malingsialah bukan malaysia negara kita. malaysia bukan macam yg dia cakap pun. malingsia mungkin nama negara dlm khayalan dia... wakakaaka

    ReplyDelete
  75. berlawan dengan chandra kusuma ni yang membuatkan aku miss sama heng ni.heng dimanakah kamu .....mungkin heng terasa hati kot hari tu lovesense libas dia? pastu mungkin dia dah tak check blog ni,thus dia tak tau yang lovesense dah mohon maaf.ala heng lupakanlah kekhilafan lovesense.time tu semua orang pun gabra kena spam.heng come back soon tolong dukung TT

    ReplyDelete
  76. NI aku dapat dari komen warga indon yang jerneh hati & pemikirannya:
    http://rakyatkelantan.blogspot.com/2009/07/manohara-tidak-pernah-terima-wang-dari.html
    Katanya:
    sebagai rakyat indonesia saya juga tidak pernah ikut berpikiran jelek dan tidak pernah ikut2 melakukan aksi2 primitif kepada malaysia. meskipun demikian, sebagai rakyat indonesia saya mewakili indonesia mohon maaf kepada malaysia yang mungkin sudah sangat tersinggung/kesal dengan aksi primitif sebagian rakyat indonesia yang senang teriak ganyang malaysia, bakar bendera malaysia, lempar telur busuk ke kedutaan malaysia. saya sendiri meskipun rakyat indonesia tapi sangat tidak menyukai aksi2 primitif seperti itu. semua itu memang menjadi kelemahan sebagian rakyat indonesia yang masih sangat mudah diprovakasi oleh hal-hal yang berbau suku, agama, ras, atau bangsa. mereka gelap mata hingga tidak bisa lagi berpikir jernih/mendengar penjelasan orang2 yang masih bisa berpikiran jernih/tidak mudah diprovokasi. rupa2nya kelemahan sebagian rakyat indonesia itu diketahui daisy fajarina dan dimanfaatkan dia untuk menyokong kepentingannya, sementara orang2 yang mau berpikir jernih dan tidak mau memihak daisy fajarina dianggap pengkhianat bangsa hanya gara2 kes rumah tangga anaknya. memang sangat disesalkan namun harap diketahui tidak semua rakyat Indonesia berpikiran gelap dan mudah diprovokasi. di tengah saling maki dan hujat antar indonesia dan malaysia, masih banyak rakyat indonesia yang mau berpikir jernih dan menganalisa kasus ini tanpa melihat bangsa tapi berpijak pada kebenaran, hukum, dan keadilan. jadi saya harap rakyat malaysia tidak menilai jelek seluruh rakyat indonesia hanya gara2 perbuatan sebagian rakyat Indonesia yang kurang terpuji.
    July 16, 2009 12:27 PM

    P/s: Chandra kesuma ada kah kamu jg antara rakyat indonesia yang sangat mudah diprovokasi? Jernehkan hati kamu dgn ikuti dari awal kes ini baru kamu faham siapa yang benar dan siapa yang salah...

    ReplyDelete
  77. Aku jugak dapat dari satu blog ni.. dia orang panggil kita 'MALINGSIA'... tapi sebab tahan asek dia org je kutuk kita maka satu hamba Allah ni cbagi la jugak nama samaran utk indon... 'INDOGNESIAL'... hahaha... walaupn aku tak berapa setuju kita ikut perangai mereka, maksudnya kita sama dgn mereka, tapi aku dapat 1 moral kat sini... klu kita asek mengata org.. so org boleh kata kita balik... malah lg teruk dari apa yang kita kata kat org... tul tak kawan2?

    ReplyDelete
  78. @ adik,

    haritu i terjumpa satu website politik indonesia,tak silap nama website tu politikana.so adalah satu artikel tu.tajuknya : kenapa nordin mat top tak bom malaysia(kenapa bom indonesia). so dalam artikel tu katanya,kenapa jw marriot jakarta yang securitynya ketat,yang setiap orang yang mahu masuk harus dicek dulu,di bom.sedangkan penulis yang jahil itu berkata, di malaysia security tak seketat dan tak se advance macam kat indonesia.dia memberi contoh bagaimana dia pergi ke twin tower,naik tingkat 60,dan begnya tak dicheck.dan lagi satu katanya,dia pergi hotel niko pun begnya tak dicheck

    dalam hati aku kata,apa ke bodoh hujah dia.ingat ni zaman kuno ke nak check check bag.dah sah sah twin tower yang pernah dapat bom threat lepas 911 tu ada security measure sendiri.mungkin diorang ada bom detector/metal scanner disetiap sudut/main entrance.so kalau korang lekat bom kat badan pun gerenti diorang boleh detect.tak payah nak check2 bag.macam tu lah jugak hotel niko yang taraf 5 bintang itu,mestilah ada tight security measure

    yang aku marah,sebab artikel dia yang bodoh tu sengaja mensensasikan dua negara.dahlah artikel tahap budak tadika pun boleh nilai relevan ke tak tulisan dia.memang sengaja media indon rupanya suka memprovoke api kemarahan rakyatnya terhadap negara jiran

    ReplyDelete
  79. aku dah tgk satu episod kat youtube http://www.youtube.com/watch?v=kWZAkL18KGY memang la manohara doll up habis,yang dalam episod ni mano bergaya dengan handbag gucci indy kalau aku tak silap,rambut lurus gila lansung takde frizz huhu cantik lagi marissa nasution,muka ala ala karina kapoor gitu

    ReplyDelete
  80. @amoymelayu-betul kata akak tu kalau kita ikut macam diorg maknanya kita merendahkan tahap intelek kita ke tahap diorg. Ada pepatah kata 'Never argue with idiots, they'll only drag you down to their level then beat you by experience.' Tapi kalau melampau, kita kena pertahankan negara kita without calling nameslah.

    @Manihuruhara-Agreed, aku dah baca heng punye arguments power. mana dia heh?
    Pasal artikel tu, cuma satu jer, ada banyak lagi... itu yg si ******/si ****** duduk copy paste kat blog ni tuk membuat kita rasa terhina. Tapi sebaliknya kita jadi lebih tak respect ngan media diorg.
    Itulah yg jadi bila terlalu bebas. hak dan kebebasan ikut acuan barat mementingkan hak dan kebebasan individu, hak dan kebebasan ikut acuan islam ialah hak dan kebebasan komuniti dan masyarakat umum. jadi fikirkanlah mana yg lebih baik untuk kita ikut.

    ReplyDelete
  81. ***RALAT***
    Manohuruhara bukan Manihuruhara

    Sorry sis!

    ReplyDelete
  82. siapa yang kawin dengan manohara memang azab sebab dia punya dressing taste,kalah mak datin ye.LV prada tak main.dia suka yang premium designer saje.dia juga suka benda mahal-mahal saje.nk makan pun nak tempat mahal2 sebab nak jaga status.ni bukti

    jam audemars piguet-Rm 175,000 - http://dudulsmansa.files.wordpress.com/2009/05/foto-manohara-odelia-pinot.jpg

    white birkin-http:RM40,000 onwards http//i1.ytimg.com/vi/oJomC3A62zE/0.jpg

    birkin dual tone -RM40,000 onwards http://smansanarziez.info/wp-content/uploads/2009/04/dewi-manohara.jpg juga dipakai sama daisy

    crocodile kelly- 20,000 usd onwards . http://3.bp.blogspot.com/_PmFcxVd6n5w/SiXAMHyn9wI/AAAAAAAABco/o_1hc1FMHIQ/s400/manohara.jpg

    red birkin-RM40,000 http://pinkturtle2.files.wordpress.com/2009/04/manohara.jpg

    HERMES COLLIER DE CHIEN BRACELET-1000 usd http://202.6.233.52/g/manohara_odelia_pinot_tampil_menawan/p/manohara_pinot-20090601-043-wawan.jpg

    gucci sunglass-http://www.zimbio.com/pictures/ZTkaTvtkPMG/Wife+Malaysian+Prince+Flees+Home+Indonesia/0q_eTQ9MYPm

    ReplyDelete
  83. >>>guys check out this...




    KERATAN Kosmo! 21 Julai 2009.

    KUALA LUMPUR - Manohara Odelia Pinot yang terbabit dalam krisis dengan suaminya Tengku Temenggong Kelantan, Tengku Muhammad Fakhry Sultan Ismail Petra melantik dua firma guaman untuk mewakilinya dalam dua kes Mahkamah Syariah dan satu kes saman di Mahkamah Tinggi.

    Bagi kes di Mahkamah Syariah, Manohara akan diwakili Tetuan Faiz Adnan & Associates dengan tiga barisan peguam syarie diketuai Mohd. Faiz Adnan manakala Tetuan Fakrul Hisham Abdullah & Associates akan mewakili Manohara serta ibunya Daisy Fajarina dalam kes saman sivil di Mahkamah Tinggi Sivil di sini.

    Kenyataan yang dikeluarkan oleh firma guaman terbabit semalam menyebut, peguam dan wakil dari kedua-dua firma guaman telah bertemu dan berbincang dengan anak guam mereka (Manohara dan Daisy) di Jakarta pada 28 dan 29 Julai lepas bagi mendapatkan arahan seterusnya daripada mereka.

    "Justeru, semua penyampaian saman, notis, dokumen dan surat-menyurat kepada anak-anak guam boleh diserahkan ke pejabat peguam-peguam berkenaan di sini," menurut kenyataan akhbar itu.

    ReplyDelete
  84. "Dia bilang , saya (Tengku Fakhry - red) yang disilet-silet, hati saya yang disilet-silet. Semua saya kasih untuknya saya dibalas dengan fitnah," ujar Kardi saat ditemui di Cafe Gallery, Taman Ismail Marzuki, Cikini, Jakarta Pusat, Rabu (29/7/2009).

    Kesian TT. Sabarlah, orang Indon pun dah nampak kebenaran. Mereka yang marah2 tu cuma anti-Malaysia sahaja. Yang berfikiran terbuka tak mudah termakan fitnah.

    ReplyDelete
  85. Baguslah dah ada lawyer. Semoga kasus ini cepat selesai.

    ReplyDelete
  86. morning xandria,kosmo tu 21 julai ke 31 july? macam ada kesilapan je.anyway ada gaks lawyer yang sanggup tanggung dosa.berat tugas lawyer ni,harap2 dorang dah simpan sepender awal-awal kui kui kui

    ReplyDelete
  87. Hi guys!

    Good morning, apa khabar kawan2 seme? Lama dah Inang tak beri komen kat sini. Tapi Inang masih 'follow' cerita2 kat sini tau.

    Nilah kawan2, tinggal sehari je lagi kes ni akan disebut di Mahkamah Syariah, KB, Manoharan memang tak mungkin akan dtg. Memanglah banyak alasan dia, secara jujur kalau Inang pun tentu Inang takkan datang. Kalau boleh Inang nak sembunyi2 lagi, mana taknye kawan2 satu persatu kebohongan akan dibukak. Kus semangat! Mana nak tarok muka? Biarlah 'lawyer' yg 'handle', pandai2 diorglah. Betul tak kawan2?

    Inang setuju sangat dengan beberapa komen kat sini yg tak berapa setuju TT kembali ngan Manoharan. Inang harap TT fikirkan masak2 kalau masih berhasrat tuk bersatu semula ngan Manoharan. Betul kata Adiq manja, she has done too much damage. Tapi Inang pun faham ini soal hati, bak kata orang kalau dah cinta, seme manis belaka.

    Sebenarnya kawan2 Inang bukanlah nak berpihak pada sapa2. Macam pernah Inang cakap dulu, Inang simpati sangat pada 2 orang ni. Mudah2an diorang akan segera dapat kebahagian yg diimpikan.

    Apa pun kawan2, hari ni Inang tak kerja. Lepas solat subuh nanti Inang nak tidur puas2... sorry, I know you guys are at work working. Happy working!

    ReplyDelete
  88. Eh kawan2, Inang lagi ni. Inang baru perasan yg Love Sense tulis, Dewi Sri Selasih dah lari?!?!?!? Ye ke Love Sense? Atau dia dah pergi 'study' kat Australia? Love Sense, ceritalah terang2 sayang, Inang dan kawan2 nak tau ni, 'curious' sangat... betul tak kawan2?

    ReplyDelete
  89. morning *Manohuruhara*
    ...hehehe...copy paste jer dr kosmo...kalo salah tarikh kosmo la yg salah...hahahaa..

    ReplyDelete
  90. erm...
    lawyer dtg indo cr dier...mmg classy abesla...lawyer yg dtg kt client...tggu dan lihat jerla 2 ogos neh..

    ReplyDelete
  91. Daisy Fajarina dan Manohara ada banyak banyak lawyer ni, mampu ke dia orang nak bayar?

    ReplyDelete
  92. Tembam...
    ak ader terbaca smlm...
    daisy ader smpn berlian kot
    ala, xder duit gadaila ber birkin, glass gucci c mano tuh...

    ReplyDelete
  93. Dewi Seri Asih dikabar pergi study di Austarlia, kenapa tidak ke Amerika kerana semasa rapat dengan TT dulu dia bilang akan belajar di USA. Lagi pun Austarlia bisa dapat kerakyataan disana, adalah lojik kalau alasan belajar disana sambil memohon kerakyataan.

    Mereka tu kan keluarga pintar berBOHONG dan MENIPU.

    ReplyDelete
  94. Jangan jangan bukan berlian tapi cubic zirconia. Orang kalau kaki tipu ni semuanya dia bantai.

    Senang ke nak dapat kerakyatan di Australia? Rasa rasanya susah.

    ReplyDelete
  95. haii all,

    selamat pagi........hmm tenang dan aman dunia tanpa si ..... kan...rasa nyaman je blog ni...huhhuhuuh..tak leh cakap nnti dia serang balik...

    eh adiq kita salah cakap la..bukan asal usul kesultanan selangor tapi ada kena-mengena dengan kesultanan selangor(sbb nye setiap tahun kerabat negeri selangor akan melawat pulau penyengat..kat situ byk makam2 diraja yang satu keturunan ngan sultan selangor dn johor kalau tak silap..dan lagi satu waktu kemangakatan almarhum agung kita dulu pun diorang wat dokumentari yang melibatkan Pulau Penyengat)....nak citer lebih detaill..lain kali la ye...nnti masuk bab sejarah kantoi lak...sbb dulu cikgu sejarah mengajar kt depan kita mkn nasi lemak kt belakang..hehehehehe

    back to the desy topic... eh kawan2 perasan tak kalau kita baca keterangan dri desy kan..sapa2 yang tak tau cerita sbenar akan percaya terus...sbb nye knapa tau tak ... Deasy ni seorang yang MULUT MANIS...my hubby said that she deserve to be a sales person kat mana2 big company sbb cara dn gaya serta percakapan nye akan membuat orang suma percaya..hahahahahahah
    lawak la

    ReplyDelete
  96. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  97. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  98. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  99. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  100. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  101. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  102. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  103. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  104. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  105. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  106. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  107. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  108. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  109. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  110. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  111. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  112. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  113. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  114. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  115. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  116. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  117. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  118. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  119. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  120. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  121. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  122. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  123. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  124. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  125. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  126. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  127. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  128. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  129. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  130. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  131. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  132. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  133. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  134. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  135. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  136. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  137. love sense tak leh buang ke comment yang copycat panjang berjela nih....

    ReplyDelete
  138. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  139. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  140. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  141. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  142. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  143. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  144. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  145. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  146. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  147. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  148. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  149. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  150. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  151. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  152. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  153. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  154. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  155. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  156. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  157. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  158. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  159. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  160. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  161. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  162. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  163. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  164. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  165. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  166. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  167. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  168. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  169. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  170. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  171. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  172. q,amoymelayu,manohuruhara..ha..ha malingsia mana ada yg ngaku..kalo maling ngaku penjara penuh..malingsia itu istilah kami terhadap bangsa yg suka maling..lagu rasa sayange,batik,reog ponorogo,lagu2 Afgan, Ambalat dll yang negara malingsia,coba curi ha..ha maling ya malingsia..kacian de lo negara ga punya budaya layak di negara Indonesia..sori ya gw ga perlu minta maaf sama negara maling seperti negara malingsia..ga usa lo cari2 de ngerasa aja sendiri sapa yg maling hai malingsia

    ha..ha..ha..ha sapa yg bilang pengeran botak ngijinin mano pulang ke Indonesia..makanya pake otak jangan pake pantat..di mana logikanya kalo memang mano bahagia ga mungkin dia ninggalan pangeran botak kamu..ga mungin ini kasus ada..apa se yg kalian banggain dari pengeran botak penzinah..lupa ya sebelum nikah dia sudah berzinah dgn mano, kalo memang beragama muslim udah dihukum rejam tuh, jadi buat apa bicara bahasa baik dgn orang seperti itu

    ReplyDelete
  173. ade lg indon bodoh kt sini..
    hyehh,susa la nk ajar org bangang nih
    kalo da bodo, mmg bodo la menatang ni..
    yg ko relate balik criter xde kne mengena ngan kes mano ni pehal?
    nk membelit je kejenye

    ReplyDelete
  174. hi semwa selamat pagi?
    hi chandra kusuma.pendatang baru ya di blog ini,saya ingin la menjelas kan sedikit tentang kesalapahaman anda.saya rasa anda ini sangat bijak pintar orang nya,dari nama kamu pasti kamu ini orang jawa betul gak?

    chandra budi bahasa mencermin kan bangsa betul gak?chandra kamu pasti tidak begitu paham tentang cerita usuh asal malaysia dan indonesia.coba la banyak membaca dan bertanya kepada orang yang lebi tua pasti dia akan menjelaskan kepada anda.tentang malaysia dan indonesia.kamu bicara kan tentang budaya?iyakan"chandra yang bijak tau ka anda kalu malaysia dan indonesia itu serumpun.dan tau ka anda kalu nenek moyang orang melayu malaysia itu kebanyakan nya berasal dari indonesia.dan wajar kalu kebudayaan malaysia itu ada kesamaan dengan budaya indonesia.itu bukan mencuri tapi mewarisi kebudayaan nenek moyang mereka.saya bukan membela siapa2 tapi cuma ingin membenarkan kekeliruan anda,saya bukan keturunan malaysia.
    chandra tidak baik kamu memangil negara orang dengan pangilan maling.bagai mana kalu ada orang yang memangil negara indonesia dengan pangilan indonesiamaling.apa kamu bisa terima??
    pertimbang kan la itu.
    setiap negar di dunia ini tidak ada yang sempurna karna sesebua negara itu.bukan di huni oleh malaikat yang tampa noda dan tampa dosa.tapi sesebua negara itu di huni oleh manusia biasa yang penu kekurangan kesilapan.itu la kita2ini manusia biasa yang tak sempurna.
    chandra yang bijak case manohara dan tt belum lagi terbukti kebenaran nya.apaka namo memang perna di sayat atau memang perna di perkosa.belum lagi terbukti kebenaran nya.mahkamah belum memurtus kan nya apaka mano yang salah apa tt yang salah.kita tungu aja ya keputusan pengadilan nanti..
    tapi yang tela terbukti jelas sekarang iyala kejahatan daisy fajarina.menyiksa salihah sebegitu rupa dan menipu banyak orang dan mengelapakan uwang mereka.chandra yang bijak,apa kah kamu lebi percaya dengan bukti dan fakta yang ada atau anda lebi percaya bukti ungkapan dari lihah manusia????
    lidah yang bisa dengan muda membalikan kata2dan fakta??saya tak butu kan jawaban anda.anda jawab sendiri dan renungkan dengan mata hatri anda.
    all the best chandra and good luck
    and have a great weekend

    ReplyDelete
  175. malaysia pengekspor teroris,,nordin m top dan ashari,ini fakta,bukan fitnah,bukan gosip,ada bukti/...

    ReplyDelete
  176. selama Indonesia kamu katakan indon kenapa tidak kami katakan negara anda malingsia..selama kalian masih menghujat kel mano yg warga Indonesia kenapa tidak kami menghujat pangeran botak kamu..ha..ha ha..lucu sekali anda REOG PONOROGO, BATIK BUKAN BUDAYA MELAYU..bahasa jawa bukan bahasa melayu..bahasa Jawa mengenal tingkatan melayu tidak..anda yg harus belajar dari sejarah, budaya melayu berbeda dgn budaya jawa kalopun ada persamaan dgn budaya melayu itu ada di wilayah Sumatra & Kalimantan. Batik jawa amat sangat berbeda dgn Songket Sumatra atau Bugis, orang Jawa tidak mengenal pantun sperti di Sumatra..dari mana ada persamaan ha..ha..ha harus anda pahami tidak semua bangsa Indonesia serumpun dgn melayu jadi darimana datangnya persamaan apa lagi mewarisi budaya Indonesia pikiiiiir
    kasus kel mano juga belum terbukti di pengadilan Indonesia kenapa kalian sudah menghakimi bahkan kalian hujat..sekarang kalo pangeran kamu yg menurut kalian belum terbukti sudah di hakimi warga Indonesia kalian terima hah!!!
    kalo kalian beranggapan serumpun dgn mayoritas agama yg sama kenapa banyak warga Indonesia disiksa disana, di tempat lain ada warga Indonesia yg diperlakukan tidak adil tapi tidak sebanyak yg terjadi di negara kamu yg katanya serumpun
    ingat selama kalian bilang warga Indonesia "indon" kami jg bisa bilang kalian malingsia
    ga perlu sok berbahasa berbudi..selama masih suka menyiksa manusia karena itu sama dgn tahi dibungkus kertas kado
    honey yg baik hanya comment anda yg saya tanggapi positif yg lain ga perlu..terima kasih

    ReplyDelete
  177. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  178. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  179. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  180. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  181. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  182. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  183. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  184. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  185. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  186. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  187. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  188. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  189. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  190. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  191. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  192. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  193. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  194. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  195. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  196. baguslah cut and paste nama aku..BLOG id aku yg asli beza ngan ko...tolol copycat..

    *ManoHuruHara* said...
    nasib baik la kes shaliha ni dah diputuskan di mahkamah perancis,kalau tak mesti mesti daisy cakap shaliha dibayar,TT nak alih perhatian kes,daisy dan mano selalu dizolimi dan macam2 lagi.biasala daisy kan suka twist fact

    press conference petang ni,harap2 ada yang upload kat utube.x sabar nak tgk shaliha.malam ni mesti daisy minum racun sebab semua kejahatan dia akan diketahui publik.hahaha.harap shaliha selamat disana dan keselamatannya dijaga manalah tahu daisy upah orang untuk menyakiti shaliha

    July 23, 2009 2:50 PM

    This i agree.

    @Eva you paham bahasa ke tak? Tak pergi sekolah ker? apa kena mengena terrorist dengan malaysia. Negara KAU tu yg jadi pusat latihan terorist. Get ur facts right. This talk has nothing to do with kasus mano-tt..

    @lovesense aku baru nak sembang...si copycat ni lagi. takpe2 ko boleh copy paste sampai urat tangan ko hancur karena x lama lagi daisy yg upah kau tu pun akan ke penjara, apatah lagi isteri ternama di indonesia juga telah mendedahkan kejahatan daisy. :)

    so, padan muka supporter2 yg support mano-daisy selama i sekarang terdiam. tau malu. blog yg kutuk2 TT pun aku tengok skang copy paste ajer tapi x comment lebih2..kui2222

    daisy, aku tak tau nak kata apa...kau ni bukan manusia...layaknya jadi binatang...jijik sekali perbuatan kamu...terutama sekali masuk jari slihah ke lubang farajmu yg busuk berkanser...eeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete