Thursday, July 23, 2009

Detik perdetik menunggu KEJATUHAN Keluarga MANOHARA penderhaka kepada Ayah kandong dan suami.

-janji salihah-

Satu jam tadi, SALIHAH bersama Pengacaranya Fedrick telah ke Mobes Polri bagi membuat tuntutan terhadap "Keparat" Dasiy Fajarina bersama seorang Bangsa Asing yang bernama Pinot kerana telah pun melakukan PENYEKSAAN, KEZALIMAN dan PENGANAIYAAN terhadapnya semasa mereka bersama di Perancis.

Walau pun Kerajaan Perancis telah menjatuhkan hukuman selama 4 bulan terhadap Pinot dan telah pun menjalani hukuman, SALIHAH rasa tidak berpuasa hati, bagaimana orang yang telah mencabutkan kegadisannya secara paksa dan merogolnya kini bebas datang ke Indonesia disebuah negara yang BERDAULAT dengan bersenang-senang bersama seorang lagi gadis yang nanti akan jadi mangsa kebuasan nafsunya.

Begitu juga dengan DASIY FAJARINA, harapan SALIHAH supaya pemerintahan Indonesia mengambil langkah keras supaya orang yang telah terbukti menjadi PENJENAYAH tidak akan bebas berada di Negara BERDAULAT Indonesia ini. DASIY FAJARINA patut berada di PENJARA sekarang, kerana kerajaan Perancis telah menjatuhkan hukuman terhadap DASIY FAJARINA.

Walau pun tak ada Ekstradisi, ada cara lain yang Pemerintah Indonesia boleh lakukan dan bertindak supaya nama Negara Indonesia dikenali sebagai negara PENEGAK HUKUM.

Kita tunggu, Presscom SALIHAH bersama RATNA Sarumpeat jam 6.00 petang nanti di Restoran Sari Kuring, Jakarta.

PENJARA lah tempat mu wahai DASIY FAJARINA.




salihah 'sedih' sekali.