Tuesday, July 28, 2009

Dasiy Fajarina: 'Manusia bersifat Binatang'?

inilah wajah sebenar Manohara sebelum dihasut oleh Dasiy Fajarina, tapi kini Manohara memalukan diri sendiri dengan mempamirkan buah dadanya kepada HOTMAN dan FARHAD ABBAS yang mana kedua-dua pengacara itu adalah mata keranjang.Lihatlah hidup pengacara itu selalu mendampingi artis-artis wanita Indonesia. Cari mangsa dan cari peluang. Mahukah Manohara nanti dipanggil SUNDAL?. Minta dijauhi.

manohara, tenang dimajlis orangramai semasa di Kelantan.

sebenarnya, melihat kepada gaya dan keramahan Manohara adalah layak beliau dianugerahkan title Cik Puan Temenggong, Kelantan dan Kanjeng Mas Ayu Tumenggung, Keraton, Solo. Tapi malangnya perangai Manohara telah berubah 'turn' 360% setelah berjumpa dengan Dasiy Fajarina di Singapore pada 31hb. Mei 2009. Inilah KEJAHATAN yang dilakukan oleh Dasiy Fajarina sehingga Manohara anaknya sendiri dipaksa membohongi orangramai kerana terkena ILMU HITAM Dasiy Fajarina.

Lihatlah betapa JAHATnya Dasiy Fajarina kerana pentingkan wang dan harta. Betullah tempatnya patut di PENJARA untuk menginsafkan "Manusia bersifat Binatang" itu.