Monday, July 27, 2009

Dasiy Fajarina: 'Manusia bersifat Binatang'?

Pak Ari bekas Presiden PERTAMINA jadi 'mangsa' Dasiy Fajarina.

Anak Punggut Dasiy Fajarina, Dawi Seri Asih yang dikatakan kakak kepada Monohara telah meninggal Jakarta secara diam, entah kemana pergi tidak ada siapa yang tahu, dengarnya ke Australia, tapi belum pasti, katanya pergi belajar, tapi tak diberitahu sekolah mana, kolej apa atau universiti mana, semuanya mistri.

Kehilangan Dewi Seri Asih mungkin telah pergi membawa diri, kerana setelah Manohara pulang ke Jakarta nama Dewi Seri Asih tidak disebut lagi oleh Media atau Dewi Seri Asih tahu nasibnya selepas tersohornya nama Manohara bahawa Dasiy Fajarina tidak utamakannya lagi.

Dewi Seri Asih juga tahu sekarang siapa dirinya dan masih menjadi teka teki, siapakah Ayahnya yang asli, Siapakah ibunya yang asli adaklah benar Dasiy Fajarina ibunya? atau betul anak punggut dari seorang penarik beca? atau......

Betulkah? anak kepada Pak Ari bekas Presiden PERTAMINA, seperti yang telah di ceritakan oleh Dasiy Fajarina kepada Tengku Temenggong dan seperti diakui oleh Dewi Seri Asih sendiri sebelum daripada ini.

Tapi mengikut Salihah sepanjang yang beliau ingat, tidak pernah diberitahu siapa sebanarnya ayah kepada Dewi Seri Asih dan ada satu peristiwa yang mana Dasiy Fajarina telah menyuruh Salihah menyimpan sehelai CELANA DALAM Pak Ari. Apa tujuannya tidak diberitahu tapi mengikut Salihah, Dasiy Fajarina ada guna ilmu hitam seperti memberi minum air ludahnya kepada seseorang supaya orang itu tunduk kepadanya.

Kasihan Pak Ari, adakah benar Pak Ari adalah ayah kepada Dewi Seri Asih secara tidak sah atau sengaja difitnah kerana Dasiy Fajarina tergila-gila kepada Pak Ari seperti Dasiy Fajarina tergila-gila kepada Abu Rizal Bakeri yang membuat Isteri Abu Rizal Bakeri tidak dapat tidur malam.

Kepulangan Salihah ke Jakarta adalah proses mempercepatkan Dasiy Fajarina ke Penjara dan Pemerintahan Indonesia tidak akan membiarkan orang asing seperti PINOT akan terus membuas mencari mangsa seperti apa yang dilakukan terhadap Salihah, sekiranya tidak dicegah takut-takut nanti Manohara akan menjadi mangsa buas PINOT itu kerana Dasiy Fajarina suka melihat 'sex show' secara live.