Wednesday, July 22, 2009

PEMBOHONG diiktiraf dan dianugerah Gelaran, di SOLO, Indonesia.

memalukan 'bangsa' Indonesia

Tahniah kepada Cik Puan Temenggong Kenjeng Mas Ayu Tumenggung yang telah mendapat pengiktirafan daripada KERATON KASUNANAN SURAKARTA, SOLO pada 17hb. Julai 2009 baru lalu. Anugerah ini diberi kepada Manohara atas permintaan oleh salah seorang pengacara/peguam beliau yang menjadi waris kepada keluarga Surakarta Solo yang telah menilai ibu kepada Manohara iaitu Dasiy Fajarina berjaya MELARIKAN DIRI daripada Kerajaan Perancis kerana melakukan KEJAHATAN JENAYAH terhadap seorang rakyat BANGSA INDONESIA dan dijatuhkan HUKUMAN PENJARA selama 18 bulan.

Begitu murahnya sebuah GELARAN dari Karaton Kasunanan Surakarta, Solo untuk dianugerahkan kepada seseorang, apatah lagi anugerah itu diberi kepada seorang yang tidak mengaku bahawa ayahnya yang asli George Manz seorang rakyat Amerika dan masih percaya kepada ayah tirinya yang juga telah dihukum PENJARA di Perancis kerana kesalahan melakukan PENYEKSAAN kepada seorang rakyat BANGSA INDONESIA.

Apakah anugerah yang bergelar Kenjeng Mas Ayu Tumenggung untuk dihadiah kepada sesorang yang cantik tapi selalu membuat PEMBOHONGAN kepada rakyat Indonesia dan keluarganya yang terbukti telah menyeksa rakyat BANGSA INDONESIA dan mendapat liputan meluas oleh Media yang tahu benar tentang latarbelakang Manohara, Dasiy Fajarina dan Pinot.

Apakah selain keluarga Keraton Kasunanan Surakarta ada lagi rakyat Bangsa Indonesia menyokong pemberian anugerah tersebut kepada anak seorang PENJENAYAH dan kepada seorang yang bernama Manohara yang telah terbukti membuat tuduhan PALSU kepada suaminya dan telah dianggap Derhaka itu.

Terbukti sudah Manohara telah MEMBOHONGI PUBLIK RAKYAT INDONESIA kerana setelah satu bulan setengah pulang ke Jakarta sehingga kini tidak ada satu bukti pun yang dapat dihasilkan terhadap tuduhan bahawa beliau di Selit-Selit, di Cucuh Api Cigar di dahi, di Sterika di leher, di Suntik Humor dll. Sedangkan TT telah bertindak tegas bagi membuktikan bahawa tuduhan Manohara itu berniat JAHAT, FITNAH dan PALSU.

Masa depan Manohara dan Dasiy Fajarina terletak kepada keadilan PENGADILAN nanti, yang pasti penjara Perancis sedang menanti kehadiran Dasiy Fajarina dan Manohara akan diapit oleh pegawai penjara Malaysia dan Indonesia apabila sampai masanya nanti. Penjaralah tempat terakhir buat mereka dan gelaran Kenjeng Mas Ayu Tumenggung juga akan ikut bersama Manohara kerana gelaran itu tidak dapat menyelamatkannya daripada menjalani hukuman Keadilan.

Kepada yang setia untuk mengikuti Blog ini, sabarlah menghadapi kejahatan oleh puak-puak yang menyokong Dasiy Fajarina itu kerana berkelahi dengan orang gila kita juga akan turut menjadi gila seperti Dasiy Fajarina itu.