Sunday, July 19, 2009

berlagak kaya sedangkan hutang tidak dibayar !

Detik-detik perjalanan Dasiy Fajarina ke penjara terus berlaku, Selain kasus 'SALIHAH' yang terpaksa menjalani hukuman di Perancis. Kini giliran Sooni Isma pula melapurkan ke polisi berhubung penipuan yang telah dilakukan oleh Dasiy Fajarina kepadanya. Kata Sooni tak cukup dengan Dasiy Fajarina membayar balik wangnya dengan doa, jangan terus menipu.

Menantunya pula telah siap untuk membuat tuntutan ke pengadilan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur diatas tuntutan saman malu yang dilakukan oleh Dasiy Fajarina terdapanya. TT akan membuat tuntutan itu melalui peguam/pengacarnya Hazziq Pilly, pada esok 20hb. Julai 2009, jam 10.30 pagi dengan tuntutan erjumlah lebih daripada RM100 juta.

Persoalannya sekarang adakah Dasiy Fajarina dan Manohara ada wang sebanyak itu untuk membayar tuntutan TT sekiranya mahkamah memberi kemenangan kepada TT. jumlah yang perlu dibayar oleh Dasiy Fajarina dan Manohara itu tidak penting, yang pentingnya TT mahu memberitahu kepada dunia bahawa beliau tidak bohong dalam mengambil tindakan kerana beliau berada dipihak benar, lainlah orang seperti Dasiy Fajarina dan Manohara cakap saja mahu bertindak tapi tidak ada tindakan yang diambil, kerana sememangnya Dasiy Fajarina dan Manohara suka bercakap BOHONG.

Dan kemunculan SALIHAH secara 'on the stage' nanti akan terus memalapkan masa depan glamour Dasiy Fajarina dan Manohara kerana rakyat Indonesia nanti akan terus mmberi sokongan kepada Salihah dan rakyat akan terus muak dengan gelagat hipokrit Dasiy Fajarina yang banyak berhutang tapi berlagak kaya sedangkan hutan sewa appartment daripada Tudong tidak dibayar bahkan alat-alat rumah dibawa lari.

Banyak lagi penipuan yang telah dilakukan oleh Dasiy Fajarina dan Pinot kepada publik, sebagai contohnya mereka berdua tidak menjelaskan bayaran sewa kereta/mobil yang di pakai di Perancis untuk menjemput tamu dari Jakarta iaitu isteri seorang menteri Indonesia, kerana ingin berlagak kaya.

Pendedahan lain-lain penipuan akan diceritakan oleh Salihah apabila anak jati Indonesia itu tampil bertemu publik setelah beliau berada di Jakarta nanti dan tentunya para pendukung keganasan terhadap perempuan akan memberi tumpuan dalam kasus SALIHAH nanti bagi membantu Salihah untuk terus mendapat keadilan yang sejati.