Sunday, August 23, 2009

Dilurah dada Manohara kelihatan bersih !.

Lihatlah dilurah dada Manohara, Adakah luka-luka Selitan sebagaimana yang dibuat tuduhan kepada TT. dadanya segar boleh menjejaskan puasa anak-anak muda zaman sekarang. Foto ini membuktikan bahawa Manohara tidak diseksa oleh TT dan menafikan tuduhan bahawa Manohara di Selit-Selit di dada sebagaimana foto yang diedarkan oleh Hotman Paris. ternyata gambar yang ditunjukkan oleh Hotman Paris itu palsu dan rekaan belaka.

“All i ever asked for was only some understanding n respect from u. I think it’s just fair that i get that, for i really deserve it. But now this is what i get, U not listening to me, u going against me n disappointing me. So now u know exactly how i feel. so please close ur think of me, think of all those happy moments that we ve shared together, the laughter, the songs that i ve sang to u, the jokes, base on all these, recite bismillahirahmannirahim n pls do the right thing. U r the air and the sun in my world n i can not live without u…”.(dulunya).

Dibulan yang berkat dan rahmat ini adalah teramat baik sekiranya Manohara mencium tangan TT sebagai seorang isteri meminta ampun dan maaf diatas segala DOSA yang telah dilakukan olehnya dan TT sebagai seorang Islam yang jiwanya murni tentu sekali akan memaafkan kesalahan yang dilakukan oleh Manohara walaupun tidak mengampuni sepenuhnya perlakuan dan perbuatan Manohara itu. Buat baik berpada-pada, buat jahat hangan sekali.

28 comments:

  1. hi teman2 semuanya selamat berpuasa semoga amal ibada puasa kita di terima allah SWT amin.

    dear lovesense
    honey kat atas tu palsu yang comment 2:52 AM.lovesense
    tolong jangan approv comment dia please please please :)honey asli tak comment macam tu
    kemaren saya da letak bintang di kiri kanan nama saya dia pun ikut.da macam kembar dengan honey semua da sama macam honey profile pun sama.karna dia copy semuanya dari honey.
    tapi untuk melihat perbedaan mana yang asli dan mana yang palsu lihat di blog id.
    blog id honey asli berahir dengan no 1915.sedangkan yang palsu 6165.
    harap lovesense bisa bedakan antara honey palsu dan asli.thanks lovesense selamat berpuasa semoga mendapat berkah dan rahmat darinya amin:)

    ReplyDelete
  2. thanks lovesense karna kamu suda delete comment honey palsu :)

    ReplyDelete
  3. Kalau dibandingkan gambar Mano di atas, dan gambar Mano bersama TT dalam entry sebelum ni, "air muka" jauh beza... Masa dengan TT, muka Mano bersih jelas terpancar kebahagiaan diwajahnya. Tapi gambar di atas, seems like something wrong somewhere...nampak kusam.

    Semoga di bulan Ramadhan yang mulia ni, terbuka hati Mano untuk melihat mana yg benar, mana yang salah.

    Honey,
    Kesian Honey kena clone. Taktik baru capycat ...Masih nak mengacau di bulan Ramadhan ni.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Perkataan indah adalah 'ALLAH',
    Lagu merdu adalah 'AZAN',
    Media terbaik adalah 'AL-QURAN',
    Senam sihat adalah 'SOLAT',
    Diet sempurna adalah 'PUASA',
    Kebersihan menyegarkan adalah 'WUDHUK',
    Perjalanan indah adalah 'HAJI',
    Khayalan yang baik adalah ingat akan 'DOSA & TAUBAT',
    Selamat Menyambut Bulan RAMADAN AL-MUBARAK

    ReplyDelete
  6. Salam Ramadhan,
    Saya baru mengikuti, ok gak laman ni menangkis segala tohmahan. Semoga kebenaran akan terserlah dan diharapkan di bulan yg mulia ini, yang tersesat akan kembali ke pangkal jalan. Berani kerana benar, Hidup TT!

    ReplyDelete
  7. allow sume...

    Hi.. andrew asli muncul ni.. awas dengan 'andrew kolopaking' palsu tu. sian betul nak sangat ngan honey.. kikikik..

    Honey thanks sebab dah scan mana andrew palsu dan asli. Honey sabar ye sebab saya pasti right click bila baca tiap komen honey..

    Love sense - boleh ke komen andrew palsu tu hapus? saya berakhiran 578.. begitu juga dengan honey 1915.

    Bro Ram - aik?? dah sampai sing lagi ker? pastu kejap lagi packing nak terbang lagi?.. kamu betul2 buat saya irilah bro ram... kikikik..

    Inang, tembam, junus, aina, ena, bro Adiq - banyak keje puasa ni bro? peperiksaan kot? lama xsembang.. street, yoda dan lain2 selamat berhari senin semoga keceriaan selalu bersama kita semua..

    Love Sense dan Prince - semoga semakin dikuatkan iman menghadapi segala cobaan dan lebih diberikan kesabaran oleh-Nya.. sama2lah kita semua introspeksi diri agar kedepannya lebih baik.

    ReplyDelete
  8. hi semua apa kabar?andrew dear.bro ram.adiq.my dear junus.aurora.permata hati.inang manja.amoymelayu.aina@azila.*manohuruhara*.MRstreet.master yoda.anakwakroni dan shoraya salam kenal:)dan semuanya la kawan yang tak di sebut kan namnya.honey ucap kan selamat berpuasa
    semoga ibada puasa kita di terima allah SWT amin.dan perbanyak la ibadah di bulan mulia ini.teman2yang bekerja selamt kembali bekerja hari ini semangat2 semua.walu pun puasa :)
    ah telupa pulak untuk love sense selamat berpusa semoga amal ibada di terima allah SWT amin..

    andrew kau sibuk ker baru nampak comment kau,aku ingat kau da lupa dengan kite kat sini hehehee
    pasti ndrew sibuk bantu emak kat dapur yer?hahahaa
    yang copy kau tu suke aku agak nye! tapi dia tak percaya diri itu sebab nye dia copy semua dari kau termasuk photo kau wkakkaaaa

    ReplyDelete
  9. Hi Kawan2 seme...

    Apa khabar sayang seme? Tentu seme tengah sibuk bekerja.

    Inang tengok gambar manoharan tu, memanglah takde nampak apa2 kesan silet. Sememangnya kita yakin mmg takde pun. Inang dah lama tak dengar apa2 cerita dari trio bebek, kenapa ya? Mungkin sedang mengatur strategi baru tuk terus terkenal... mungkinkan kawan2?

    Apa pun Inang nak ucapkan selamat menjalani ibadah puasa pada seme. Sambil tu Inang nak beritau yg Inang ada buat blog baru, kalau ada masa silakanlah ye sayang ke blog Inang tu. Sayang pergi jer ke profile Inang kat situ ada linknya.

    Have a pleasant day!

    ReplyDelete
  10. Salam...
    harap sy tak ketinggalan walau sehari tak komen sini hehehe... sabar je la TT... skrg ni TT dah tau yang kasih sayang manohara tu plastik semata2... so... yakin lah TT boleh dapat yang lagi baik & soleh dari manohara... doa bulan puasa ni TT doa lah byk2 agar dikurniakan seorang isteri srikandi solehah yg penyejuk dimata, penawar dihati,yg menjadi kekasih sejati teman yang berbudi dipenuhi nur kasih... kerana doa dibulan Ramadhan tidak diambil ringan oleh Allah...
    Istana negeri kelantan memerlukan bunga yang jujur dan indah utk mekar di taman istana bukan bunga seperti manohara yang tidak mensyukuri nikmat dan kesempatan yang Allah kurniakan... anak gadis lain mungkin hanya bisa menikmati moment seperti itu hanya dalam mimpi semata,kebanyakkan anak gadis bila ditanya impian mereka akan cakap ingin kawin dengan anak raja, tinggal dalam istana bersama dayang2... tapi cuba kita pk berapa ramai anak gadis mimpi mereka menjadi kenyataan??? Dan manohara anak gadis terpilih dan dikira bertuah tapi sayang... tuah itu tidak disyukuri malah di khianati... 1000x sayang!

    ReplyDelete
  11. salam ramadan dan salam perkenalan, saya sering membaca komen komen tapi jarang sekali komen pat sini. Semuga Allah membuka hati Mano untuk kembali kepangkuan TT...

    ReplyDelete
  12. hi lovesence, gmbar mano ni agak seksi le..di bulan2 puasa ni...

    kena gak puasa mata..karang adrew and ram asyik menatap je gmbar tu...hehehehehehehe
    jgn mara ye adrew,ram

    ReplyDelete
  13. hi PH baru nampak.. bizi kot? dah terjangkit virus mengusik dari saya ngan honey kikikik... hmm... saya tutup mata langsung quick scroll kikikik... (nampak sangat bohong tu ya..) PH saya ada add kamu kat YM, please approved ya..

    sejuk baca komen dari amoymelayu tu... jangan2 kamu ni sasterawan gaknyer..

    Love sense - apa agaknya ya menu sahur dan berbuka keluarga raja-raja ni? tingin sangat andrew nak tau.. hmmm rakyat jelata katakan.
    agaknya sedap yer ada anggur, sunkist, strawberry.. cubalah lovesense curi-curi gambar menu buka or sahur Prince, tapi jangan ketahuan.. kikikik... pastu post kat sini..

    (hmm bodoh sangat agaknyer permintaan aku ni kikikik... nampak sangat xde bahan lagi yer. heheheh..)

    ReplyDelete
  14. honey tulah pasal kamu tanya saya bantu mak kat dapur ke tidak. hari minggu semalam saya tolonglah eh mak saya tanya "nape ngentam budak ni tetiba nak tolong pulak kat dapur? biase xleh harap...!! wakakakak...

    jangan ketawa ye kengkawan... nanti bila dah kawin kan senang kalau istri penat boleh tolong ambil alih tugas dapur..

    ReplyDelete
  15. Hi Guys!
    Sehat2 semua? dah nampak turun weight badan? dua hari berpuasa? Harap begitu ya! Semoga baju kurung raya tahun lepas boleh di pakai lagi ya! Maklum lah economi breakdown ni!

    Andrew, aku okay2 ni. Aku rasa sekarang LS dah boleh control ID kita. Harap jangan bimbang lagi. Sering2 lah datang ka sini. Semua orang rindu ngan Lu tau!

    Honey, dah terima gambar2 kuching yang di minta? Enjoy ya!

    Inang, apa khabar? dah pun comment di blog Inang. Ingat tadi nak jadi yang first tapi kena beat up by permata hati pulak... geli hati!! I like your Blog especially the aBowman fish! very creative!!

    Permata Hati, ada juga tengok2, jeling2 gambar Mano tu, cuba nak cari silet2 yang pernah di kata orang2 tapi tak nampak pun...hanya nampak garisan besar yang dalam aja......
    eshhhhh.......... Astafirullah Al-Azim!

    ReplyDelete
  16. andrew...

    hehehe... aku bukanlah sasterawan negara... aku hanya manusia biasa yang mencintai bahasa indah...
    ekekeke...

    ReplyDelete
  17. Astaganaga .... bro Ram - saya xfahamlah garisan besar yang dalam tu? boleh more specific kot?

    inang n permata saya dah add di YM boleh tolong approve pls?
    Amoymelayu - bolelah jadi penyair ya.. ada bakat nampaknya..

    ReplyDelete
  18. @permata hati
    pandangan pertame tak pelah...
    berikutnya dosa...he..he...

    @*honey*
    miss u comment...

    ReplyDelete
  19. Hello kawan2 seme!

    Roaring Ram, Playboy Andrew, Precious Permata Hati, Chei Amoymelayu, Sweet Honey, tentu seme tgh sibuk2 nak berbukakan... Inang masih ada 'couple of hours' lagi.

    CheiAmoymelayu, Inang setuju sangat dgn u sayang cuma kalau boleh Inang tambah satu lagi iaitu yg berhati mulia, dengan ikhlas prihatin pada susah senang rakyat.

    Playboy Andrew, Inang tengok mmg u dgn sweet Honey 'cute' sgt saling usik mengusik. Kata org, usik mengusik membawa mesrakan... Inang doakan, suka Inang nak tengok!

    Roaring Ram, thanks for the e-mail! Inang suka tgk u dah balik, meriah sikitkan. Sayang thanks yer, did u feed the fish?

    Mana sweet Honey? Sweety where are you?
    Adiq Manja, tumpukan pada exam dulu yer sayang.

    OKlah seme dan Lovely Love Sense, thanks and have a good iftaar (buka puasa)

    ReplyDelete
  20. Hi, Inang lagi ni!

    Inang lupa tadi nak say 'hi' dan salam kenal pada CikguAnakWakRoni, Surely Shoraya dan Fierce Sing... Selalu2lah komen di sini yer sayang.

    Salam

    ReplyDelete
  21. Alaa...bro Andrew action tak tahu aja...aku tak mahu teruskan lah....nanti dosa pulak..tak balek modal...betul bro Junus kata tu.. pandangan berikut nya pasti dot!dot!dot!

    Aku puji betul blog amoymelayu, pernah singgah few times, sunggoh rasa tenang sekali bila disana. Shabas! ya!

    Inang, boleh tak kita download fish itu as "GIF" image? Mungkin Honey busy kot? dan setahu aku bro Adiq sedang buzy dengan exam. Harap dia tekun belajar dan tak play play.

    Eh...gantuk pulak, aku harap kalian semua selamat berehat dengan enak nya ya!! Wasalaam!

    ReplyDelete
  22. hehehehe oo bang junus pun sama ye...ha...tengok skali memang la tk dosa..tapi kalau dh tgk sekali tk beralih mata tu..asyik menatap je lama-lama..tk boleh jadi ni...heheheh yela kalau dh paling muka tu nnti tgk yg kedua dosa kan...hahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. @ram hehehehe

    aku dah lama kata mano ni penipu. dadanya bersih tanpa siletan. sudahlah sandiwara jijik ni. korang tengok tak gambar dia masa dia lari dari singapura ke jakarta 31 mei 2009? dada bersih...dahi mana ada bekas cucuh api...dan hotman pengacara penipu barangkali nak tackle mano tapi hajat x kesampaian. ada ker dia kata tempat dera mano bahagian sulit sangat sulit hendak digambarkan live kerana luka dah sembuh...woi! dah sembuh mesti ada bekas kan? mana dia???
    semua kaki temberang. peace! salam ramadan!

    ReplyDelete
  25. @permata hati
    he...he...ye lah ncik..itu cuma senda gurau jer...takut ibadah puasanya rusak nanti.
    itulah lovesense jangan post yang seronok seronok lagi lar...he..he...

    @*honey*
    riau dah musim hujan beberapa hari terakhir ini..tapi listrik mati terus tiap hari...
    susah nak bebuka dan sahur malam hari..kasihan kami yang tingal di pekanbaru ni..hiks...hiks...tak khusyu ibadah jadinya .

    ReplyDelete
  26. ahahahhahahaha
    master yoda pun kna puasa mata gak..hhehehehe tk le tgk lama2

    ReplyDelete
  27. @permata hati :)

    apsal aku tengok muka mano cam bermasalah negara ajer...tak seri langsung...tengah serabut pikir nak cari duit bayar hutang ker 'hanjeng mas londir'??

    ReplyDelete