Wednesday, August 26, 2009

Dasiy Fajarina: KEJAHATAN terbongkar !

Akhirnya ke PENJARA.
Inilah wajah PENJAHAT yang membohongi publik rakyat Indonesia dengan merekayasa cerita Manohara dianaiya dan diseksa oleh suaminya. Alhamdullilah TT berada dalam keadaan aman walaupun dihina dan dituduh secara FITNAH terbuka oleh Dasiy Fajarina dan dibantu oleh anaknya Manohara dan Dewi Seri Asih yang tak tahu asal usulnya.

Foto ini dipetik diblog MSO. Tafsirlah sendiri apakah rupabentuknya.

Ini wajah terbaru Dasiy Fajarina yang menunggu giliran menerima padah KEJAHATAN yang dilakukan.

Muka dan Mulut
Dasiy Fajarina.


Apa komen anda terhadap 3 keping gambar diatas itu?.

11 comments:

  1. Dear all,

    baru kejap saya tengok kat TV update berita Princess. Shaliha cakap Princess tak tamat sekolah SD (Sekolah Dasar), Basic School gaknyer bhs omputeh..

    Betul ker Love Sense ataukah Shaliha fitnah semata2? lepastu princess menyangkal dengan menyuruh kru TV talipon ke sekolah dia di Perancis.. ih.. peninglah..

    pastu 2 hari setelah kedatangan Shaliha ke Jakarta, Pak Camat (kepala kampung) di kampung Shaliha di Makassar langsung membuang nama Shaliha dari kartu keluarga DF, katanya atas perintah DF. langsung saja DF membantah dengan mengatakan shaliha telah dihasut, setelah dibesarkan malah memcoba merayu suaminya, kaki jantan, dan lain2.

    ternyata setelah disiasat Pak Camat dan Lurah masih keluarga DF sbab tulah dorang nak buang nama dari Kartu Keluarga.

    hmmm... nampaknyer kes ni dah nak dekat akhir..

    ReplyDelete
  2. Kelakar juga Love Sense kita ya! Aku tergelak bila likat batang kayu berlobang besar tu! Satu lobang besar! kedua macham batman! ketiga macham kuching bunting baru beranak! Lucu nya!! Ha!Ha!

    Baru tengok clip ini dari media okezone:

    Ekstradisi Ibunda Manohara Tergantung
    Presiden SBY
    Rabu 26 Agustus 2009 - 14:56 wib
    Elang Riki Yanuar - Okezone

    JAKARTA - Meskipun sudah masuk dalam daftar pencarian orang, ibunda Manohara, Daisy Fajarina belum bisa diekstradisi ke Prancis. Soalnya, warga negara Indonesia baru bisa diektradisi jika diberikan izin oleh Presiden Susilo Bambang Yudhoyono (SBY).
    "Kenapa sulit banget (ekstradisi), karena di pasal 5 UU Ekstradisi, warga negara Indonesia gak bisa langsung ditahan. Tergantung Presiden, dikasih izin atau tidak," kata kuasa hukum Shaliha Lanti, Christine Purba di Mapolda Metro Jaya, Jakarta, Rabu (26/8/2009).

    Meskipun tidak ada deadline untuk melakukan ekstradisi, Christine menegaskan pihaknya akan melakukan pengawalan terus hingga ektradisi terhadap Daisy dilakukan.

    Sebelumnya, mereka mengaku sudah menghubungi Kedutaan Prancis di Indonesia untuk menyampaikan nota ekstradisi.

    "Karena di sana masih libur, jadi kita masih menunggu. Kalau nota ekstradisi sudah dikirim, maka Daisy sudah bisa ditahan," pungkasnya.

    Nampak2 nya nanti makan roti peranchis lah dia di penjara France!

    Selamat Berbuka! Wasalaam!

    ReplyDelete
  3. kejap lagi buka, pasti kengkawan dah sampai kat umah sume..

    Kak Aina - saya dah baca blog kakak, semua. fist time pk bnyak sangat tapi lepas baca satu nak baca lagi yang lain eh finally terbacalah sumer.. hehehe.. sedap citer. lucu ader jugak..

    ah akak tau kat bawah hotel ancasa tu ada kedai makan yang pakai tenda tu.. hmmm kedai tu adalah langganan saya bila visit KL. masakannya sedap tau kak, kalau xsilap pemiliknya suami istri tinggal kat kampong pandan. dah kenal baik ngan saya..
    xyah nak jauh2 carik makan tinggal turun jer dari Hotel Pudu langsung dapat makan.

    yer kak memang seronok belanja kat Petaling Street, tinggal jalan kaki je ke belakang.

    mana sume orang? honey, junus, tembam - masakan kamu tu sedap pstinya ya, tapi saya ni xpernah rasa masakan barat, kesian.. kikikik..
    bro Ram, Yoda etc..

    LS - sila baca update berita saya ok.. heheh..

    ReplyDelete
  4. to be honest . yang pix pertama . adlah kemaluan perempuan . hahhaa...

    Selamat menyambut bln Rahmadan dan selamat berpuasa

    Iklhas
    Mr.J @ pengeRindu.com

    ReplyDelete
  5. Entah lah, everytime nampak muka makcik tua tu, menci... rasa nak "pangggg" jer pipi dia. I menci sangat bila makcik tua buat muka sedih... menci menci menci...Muka yg buat2, bagi nampak kite kesian kat dia.

    ReplyDelete
  6. Andrew baca habis blog akak? TRima kasih...Salute.... 3 tahun punyer cerita, Dari Abu Dhabi ke Doha dan kembali ke Malaysia, ke Indonesia... Kamu baca mampu baca habis ya?
    Syabas syabas...
    Blot tu lebih kepada untuk akak luahkan persaan jer. abaikan tatabahsa dan grammer... semua campur....

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Kak Aina.. justru itulah maka saya habiskan membaca sebab kalimat2 yang kakak tulis tu bahasa campur, ada geli cket, buat blog tu ada 'taste' arr cket.. kikikik... ada yang mesti baca ulang 2kali meski panjang lebar, sebab campur ing-malay, ciri khas Malaysian yang sedap dibaca + bumbu2 gelak cam "paanggggg...." wakakakak...

    kawan meja sebelahpon jengah tengok saya gelak baca kes murid akak.. boleh tolong post kan lagi other experience dengan murid yang lain kat blog tu kak??

    xsabar nak tunggu..

    Hie Ram sayapon baru tau extradisi harus ada persetujuan presiden.. hmm ada pape updates lagi bagi kitorang yer..

    ReplyDelete
  9. Bagi aku manohara tetap bersalah juga...yg ketua setan iblis tu maknyer...tak heran kalau mano ni malu atas perbuatan maknyer, tapi dia pun salah tega fitnah TT sampai reputasi TT suatu ketika diancam..
    aku tak heran kalau si DF guna ilmu hitam kunci hati presiden atau orang2 atas indoensia tu yg gamaknya susah nak tendang dia ke perancis...sangkut kan? sian shalihah....

    ps: gambar pertama yg pokok macam gambar erkk..erkk...aunotomi sulit wanita..

    ReplyDelete
  10. LS dah tahu bila tarikh TT nak berbuka puasa di KL dgn yayasan anak2 yatim tu??

    ReplyDelete