Thursday, August 20, 2009

Ambil Maklum, semua saranan anda.



Inang Manja said...
Hi Kawan2 seme,

Terima kasih lovely Love Sense kerana mengabarkan berita gembira tu dan kerana pantas menghapuskan 'gosip2'. Alhamdulillah TT sehat dan tak terjejas dengan perbuatan khianat ilmu hitam mpok daisy. Kalau difikirkan secara logik berdasarkan keakraban mpok daisy dengan dukun2 banten dan kebiasannya yg menyimpan seluar dlm segala bagai, pasti mpok daisy ada mencuba tuk menggenakan ilmu hitam pada TT. Alhamdulillah, berkat daulat diRaja dan berkat doa rakyat insyaAllah terhindar perkara khianat macam tu.


Inang ada terbaca tadi kalau tak silap dari Apek Chinoi, dalam kepayahan pelatnya dapat Inang faham yg dia sangat bimbang akan TT kerana laskar merah putih. Katanya kalau TT ke Jakarta hati2 kerana takut kalau2 sengaja dilanggar dan dikatakan ianya hanyalah kemalangan. (soli yer pek, Inang terjemahkan sikit) Inang setuju dgn Apek Chinoi, mmg ade kebenaranya sayang. Harap TT betul2 memikirkan segala kemungkinan dan cara mengatasinya yer TT sayang.

(Kelihatan difoto ialah TT dengan Crew dan Personaliti TV Media Prima).

29 comments:

  1. TESTING...

    TESTING...

    BOLEH LEPAS KER KOMEN AKU NI...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, senang hati tengok TT sihat walafiat.

    Kepada Love Sense dan kepada semua kawan2 di sini, diucapkan "Selamat mengerjakan ibadah puasa". Diharapkan Ramadan kali ini penuh makna, agar dapat dilalui dengan sempurna.

    Love Sense,
    Tolong sampaikan ucapan ni pada TT juga ya.

    ReplyDelete
  3. Hi kawan2 semwanya,honey testing ni,
    good night everybody selamat berpuasa,
    have a sweet dream

    ReplyDelete
  4. TT menjalani kehidupan sehari-harinya spt biasa, alhamdullillah. Tidak ada kekusutan diwajahnya ...

    Junus, spt yg kau sering minta, lihatlah gambar tt menjalani aktiviti hariannya!

    Selamat menjalani ibadah puasa dan terawikh!

    ReplyDelete
  5. "Oh you who believe! Fasting is prescribed to you as it was prescribed to those before you, that you may learn piety and rightousness" (Quran, al-Baqarah, 2:183)

    Assalamualaikum

    Love sense, TT, andrew, aurora, honey, ram, tembam, manohuruhara, junus, mrstreet, mrguacamole, odelia, enamanjalara, permata hati, amoymelayu, master yoda, inang manja dan semua, mungkin ada nama yg aku lupa, sempena Ramadhan yg akan tiba besok, aku nak MINTA MAAF sebesar2 maaf kalau aku pernah buat salah dan silap sepanjang aku di blog ni.
    Aku ucapkan SELAMAT BERPUASA DAN BERIBADAH pada semua. jangan lupa malam ni terawih dan bersahur!!!!

    RAMADAN KARIM !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. hi all,

    selamt berpuasa dn menyambut ramadhan...esokk puasaaaaaa...yeye esok puasa....

    TT jgn lupa open house...hehehehehe buat la kt hotel istana..tk dpt masuk istana..dpt pegi hotel istan pun jadila..hehehe

    p/s: alahai inang.. luluh hati dengar komen inang ni...lembut aje...mesti inang ni jenis yang lembut orang nye...

    ReplyDelete
  7. Nah...good post tt...

    @aurora
    hal hal dan post yang seperti ini semakin menguatkan kita untuk selalu menyokong tt dalam permasalahannya...
    bukannya caci maki dan menghasut seperti yang sudah sudah...apalagi dibulan penuh berkah dan rahmah seperti ramadhan yang akan kita masuki ini...fokus pada amalan dan ibadah jer.semoga banyak yang sependapat dengan saya dalam hal ini.
    kalau post seperti ini terus menerus saya yakin seribu kali yakin bahwa tt lah yang benar adanya.

    ReplyDelete
  8. Lovesense nampaknya dah sekat komen. BAGUS BAGUS. ini bererti segala komen dari copycat biarpun dia tiru seratus nick pun boleh disekat Lovesense. Yelah pening biji bola mata aku scroll dek copycat banjir posting dia.

    alhamdulillah nampaknya TT sihat dan segar bugar mukanya..
    bukan macam manohara berdaki @ amoi jual sayor..gemuks lak tu..

    ReplyDelete
  9. hi semuanya selamat pagi:)
    guys honey palsu kat atas jangan percaya lihat id nya dulu dan id honey beda.
    kalu ada comment name honey yang aneh2harap periksa id nya..
    untuk kawan2semua selamat menyambut puasa besok pasti semua di antara kita.sibuk pikirkan nak masak apa sahur nanti :)
    permata semalam kau tak nampak sibuk ker?semoga masalanya suda teratasi dan sekarang da baik2saja.lovesense juga selamat berpuasa kalu ada salah silap selama saya bercomment harap di maaf kan.
    dan teman2semua harap di maafkan kalu ada sala silap ucapan ini da sekian kali da hahahaaa

    ReplyDelete
  10. na buat macam ni kan best biar si copycat ternangah mulut nya karna posting melambak2darinya tak akan di tampil kan aman sikit blog ni alhamdulilah.lovesense tolong la jangan di tampil kan comment honey palsu tu.menyirap aku dengan si tukang copy nama ni.id honey asli punya profile sedangkan id honey palsu tak ada profile.

    alhamdulilah ternyata tt sehat2 di sana masi nampak ceria di mukanya.walaupun banyak derita yang dia alami di sebab kan istri dia yang jahat dan kejam tu.saya doakan yang terbaik untuk tt semoga mendapat keberkahan di bulan mulia ini insyaallah

    ReplyDelete
  11. honey sayang.. tu kan aku cakap, baru senang hati bila ada moderation beginii.
    selamat berpuasa love you honey....

    ReplyDelete
  12. SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN SEMUAAAAAAAAAAAAAAA!!! JATUH PADA HARI ESOK!!! :)

    ReplyDelete
  13. Your comment will be visible after approval.



    Yahuuu!!!! lovesense dah banteras copycat dengan 100 niknyer...wakakakakakakka

    ReplyDelete
  14. untuk kawan2semua honey palsu da buat profile macam honey gambar kucing sama dengan honey,oleh karna itu honey da ganti gambar bunga.tapi tak tau juga apa dia tiru lagi tak?
    yang jelas profile honey asli da di veiw 800+ sedang kan dia baru berapa orang yang veiw.
    untung la gambar asli honey da di pinda kan kalu tidak pasti gambar honey kan di pakai copycat ni.

    ai macam2godaan la nak nyambut bulan puasa ni walau apa pun semoga kita di beri kesabarang oleh nya amin ya robalalamin

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum semua.aku dah tak tau nak komen apa sebab kes TT ni dah 4 bulan aku ikut.dah jadi speechless plak aku.anyway diharapkan TT dan semua kawan2 sihat lah.Harap shalihah juga cepat mendapat pembelaan.

    To my dearest friends here,honey,tembam,inang,ezumie ezuana,permata hati,xandria,aina azila,enamanjalara,amoymelayu,junus,ram,andrew,adeq,master yoda,mr street,ali,mohammad,aurora ...dan semua 2 penyokong setia TT,selamat menyambut ramadhan lah.harap2 dibulan yang mulia ni si nenek lampir tu kurangkan kontroversi,tingkatkan prestasi....haha macam melodi la plak.oklah nya daisy bertaubat la di bulan yang mulia ni

    okla u ollzzz....ha baru teringat nak cakap.haritu tgk gambar honey muka ada iras2 zang zhiyi la. jgn marah err honey.

    ReplyDelete
  16. Salam... sorry lambat sikit sibuk prepare nk beli brg dapur nk puasa... hehehe... kekawan selamat menyambut ramadhan almubarak dan selamat menjalani ibadah puasa sume... semoga ramadhan tahun ini lebih baik amalan kita dr tahun sebelum nya...

    Ku TT kim salam utk sultan kelantan... moga cepat sembuh dan kembali ke Kelantan... rindu nk tgk Tuanku Sultan... Selamat berpuasa juga kepada Kaum Kerabat dan warga lovesense..

    ReplyDelete
  17. lovesense,tolong jgn siarkan komen dari malaysian hijab blog tu,i tersalah login tadi.blog tu i punya tapi i tanak mengwar2kan kepada umum takut nanti jadi sesaran teroris/copycatdog.i tersalah login masa nak post komen

    ReplyDelete
  18. hallo semua... halo Aina.. serius ya tawarannya untuk saya di blog PH itu? hehehe... jadi deg2an neh.. kikik...

    Honey - muach pipikanan pipikiri.. nak tau tak? sampai sekarang masih gelap jer nak tengok katluar tu. tingkap masih penuh dengan kotoran degil..

    Adiq - belajar yang rajin ya bro!!!. kadang2 dosen kalo mau kasi kuiz gak pake bilang2, bete tau.. hmmm. semoga adiq dapet nilai A.

    Hi Aurora, PH, Junus, Tembam, Inang, Street - what's up bro!!, Guacome, Yoda asli..Ram, Chinoi, dan semua .. hmmm Nampaknyer kat luar ofis aku tu berduyun2 orang keluar masuk Pasaraya nak siap2 untuk sahur nanti..

    seronoknyer!!!

    ReplyDelete
  19. Aku tengah standby tunggu Lovesense approve comment aku and tengah standby tunggu Lovesense abih semayang jumaat ni...

    ReplyDelete
  20. Kalau TT buat open house pasti aku datang...he he he...tak pernah gi istana kubang kerian...boleh jengok sat..

    ReplyDelete
  21. Selamat menjalani ibadah puasa dan terawikh! jgn lupa kengkawan, terawikh start mlm ni! sama-sama kita memburu mlm lailatul qadar, insyallah!

    ReplyDelete
  22. Assalam mualaikum all,

    Di NZ pun start puasa hari Sabtu. Eid Mubarak from Aotearoa.

    ReplyDelete
  23. Sorry lepas jumaat tadi ada urusan keluarga. Insya Allah dalam bulan mulia bermula besuk setiap komen yang bertartib akan disiarkan tak kira sama ada yang menyokong tt ataupun menyokong lain-lain orang. Asalkan komen yang berfeadah dan boleh dijadikan ukuran serta berasas akan dipamerkan di blog ini demi KEADILAN.

    SELAMAT BERPUASA SEMUA.

    Pagi Esok jam 4.00 pagi (22hb.Ogos 2009)
    YAM Tengku Temenggong Kelantan (TT) akan bersama YAB Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat akan berada di Padang Perdana Kota Bharu bagi menunaikan sembahyang hajat beramai-ramai dengan rakyat memohon keberkatan dari Allah swt. semuga bulan ramadhan tahun ini akan lebih membawa berkat kepada negeri dan rakyat kelantan. Amin.

    ReplyDelete
  24. RAMADHAN KAREEM

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    Lovely Love Sense, YM TT, Sweet Honey, Playboy Andrew, Adorable Aurora, Cutie Tembam, Precious Permata Hati, Bang Junus, Magnificent Manohuruhara, Chei AmonyMelayu, Cik Aina, MachoMrStreet (Lelaki Melayu Terakhir ker?), Ruling Master Yoda, Adiq Manja, Apek Chinoi-walau tak puasa agaknya and everyone here.

    Inang wish you and family a Meaningful Ramadhan. May this be a Month of Inspiration filled with Iman and Taqwa. May Allah bestow Noor and Barakah in your life and may Allah always keep you on the straight path. May the Almighty shower His choices blessings on your entire family during this month as well as the rest of your life. Ameen

    ReplyDelete
  25. salam...
    selamat berpuasa buat semua rakan rakan yang ada kat sini....

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. @honey yg guna nick kau tu honey memang copycat yg dulu belasah nick aku. Lovesense plse take note.

    And i'm sure ramadan will teach us lessons of humility too. Manohara needs one.

    ReplyDelete