Wednesday, September 30, 2009

Manohara Jahat disebalik kecantikan.

Manohara 'kebal' di Indonesia, Beliau tidak akan dikenakan apa-apa tindakan selagi TT masih menjadi suaminya. Suasana anti Malaysia dikalangan pembesar Indonesia menjadi penyebab utama kenapa Manohara terus dilindongi walau pun telah terbukti Manohara dengan sengaja membuat FITNAH dan TUDUHAN Palsu terhadap TT.

Sehingga kini semua tuduhan yang dilemparkan kepada TT berhubung penyeksaan dan pengainyaan seperti dituduh Silet-Silet di dada, Di Suntik dengan humor di kurang dalam bilik kecil dan sebagainya masih belum dapat dibuktikan lagi. Viksum yang dikatakan telah dilakukan dengan Dr. Muin bersama Hotman Paris didalam kamar hotel sehingga kini belum ada hasilnya.

Manohara dibenarkan membuat tuduhan FITNAH terhadap TT kerana TT adalah seorang rakyat Malaysia yang berkedudukan tinggi, disini nampaknya Manohara dibiarkan ataupun sengaja diizinkan membuat FITNAH bagi memalukan TT kerana TT adalah seorang rakyat Malaysia.

Begitu juga dengan Dasiy Fajarina, nampaknya ada kekebalan kerana walaupun telah terbukti melakukan kejahatan terhadap Salihah dan memalsukan pasport antarabangsa Salihah sehingga kini belaiu dibiarkan bebas menjelajah tanah besar Indonesia dengan 'Gah'nya. Ini barangkali kerana Dasiy Fajarina telah berjaya memFITNAHkan TT dan memalukan TT diseluruh dunia, mungkin juga ada kaitan kerana TT adalah seorang rakyat Malaysia.

Sebut saja perbuatan yang boleh mengaibkan negara Malaysia dan rakyat Malaysia nampaknya pemerintah Indonesia sengaja membiarkan isu itu berlarutan tanpa mengambil tindakan seperti Demo di Kedutaan Malaysia yang mana bendera malaysia dibakar dan dilempar telor busuk, mengadakan sekatan jalanraya dengan buluh runcing bagi mencari rakyat Malaysia untuk diugut 'bunuh', mengelurakan kata-kata kesat dan sebagainya, tapi tidak ada seorang pun yang ditangkap dan diambil tindakan.

Semua ini membayangkan betapa bencinya segelintir rakyat Indonesia terhadap Malaysia, Tidak seperti Rakyat Malaysia yang sayang kepada bangsa Indonesia sehingga sanggup membawa kekamar tidur untuk dijadikan 'PERMAISURI', WALAUPUN KADANG-KADANG ADA RAKYAT MALAYSIA YANG TERTIPU dengan kecantikan gadis Indonesia.

Kecantikan wajah Manohara itu adalah lambang kejahatan sebenar Desiy Fajarina, Dewi Seri Asih dan Hotman Paris. Dituduhnya TT sebagai Pengeran yang jahat tapi sebenarnya KEJAHATAN berada dalam tubuh mereka. Allah akan lindongi TT dari terus dihina dan diFITNAH dan Allah akan membalas KEJAHATAN terhadap Dasiy Fajarina dan Manohara kalau tidak didunia pun pastinya diakhirat kelak.

9 comments:

  1. Sebetulnya bangsa Indonesia sudah muak dengan kasus Mano dan ibundanya. Kalau Malaysia mau silahkan ambil saja kedua orang tersebut karena mereka tidak ada jasa nya buat Indonesia. Tolong didik keduanya menjadi wanita muslimah sebagaimana mestinya.

    ReplyDelete
  2. hi rostina...salam kenal...betul kami juga sudah jelak dengan kasus mano dan desy..tapi TT sbg pihak yang terfitnah perlu membersihkan nama baiknye yang sudah tercemar....malangnya mano dn ibunya tidak mau tampil... apa nk buat...semoga hubungan malaysia dn indonesia tidak lagi keruh kerana fitnah.....

    ReplyDelete
  3. Any takers for those two?? NO. Unanimous.

    We don't want them too! Thanks but no thanks for your kind offer, rostina dear.
    U wrote 'Tolong didik keduanya menjadi wanita muslimah sebagaimana mestinya'- suka aku nak jawab - semasa di kelantan mano telah dididik dgn adap sopan santun perempuan muslimah, dan masyallah! sungguh ayu dan bersopan sekali mano dgn baju kurung, tampak ayu dan bersih! sekarang coba lihat foto diatas ... menceritakan segalanya!

    The verdict - throw them to the lions or kodomos!

    ReplyDelete
  4. masih jembokur juga ternyata....

    ReplyDelete
  5. Junus, masa gempabumi kelmarin, aku teringat kau kat Pekanbaru! kau tak apa2? keluarga ok?

    ReplyDelete
  6. yes yes we know these 2 are evil culprits...divorce ajerla TT dah teruk sangat dah...menantu sultan kelantan 'kayak gini' (slang indon)...tsk tsk

    @aurora yup throw them to the lions or kodomos

    muak dah cerita manohara ni bila nak ada legal contention??? penakut tak berani datang malaysia...alasan diberi pada peguamcara tidak mahu datang malaysia...sebab dah takut buat cerita palsu..siap ada peguamcara menarik diri...susuk ilmu DF dah layu..peguam pun dah tahu kejahatannnya...

    ReplyDelete
  7. ps: we don't want them too...and TT, if these hantus x nak tampil ke mahkamah, kuasa talak tangan ko..ko talak cerai ajer si mano gila ni...abih cerita..

    ReplyDelete
  8. Manohara 'kebal' di Indonesia, Beliau tidak akan dikenakan apa-apa tindakan selagi TT masih menjadi suaminya.

    And DF kebal must be the ilmu susuk..kuat jugak sih!

    Then, TT...divorce her then...

    ReplyDelete
  9. cerita mano dan farajina ini hanyalah cerita picisan sahaja..jgn dilayan sgt..hanya berita yg tidak bernilai dan membuang masa sahaja.

    ReplyDelete