Thursday, November 5, 2009

Dasiy Fajarina 'jatuh'.

Berita terkini lagi:

Dasiy Fajarina dikejarkan ke rumah sakit akibat 'kepala pusing' lagi. Dia dimasukkan ke wad dirumah sakit Siloam, Graha Medika, Kebun Jeruk, Jakarta barat sudah 4 hari dan menetap dikamar 3102.

Manohara disampingnya seorang diri kerana Dewi hilang entah dimana. Pinot pula sedang sakit dirumah dan malu untuk keluar rumah kerana walaupun tinggal bersama Dasiy Fajarina tapi kamar lain-lain, kabarnya kamar Dasiy Fajarina ditumpang oleh orang lain yang menjadi 'body guard' sepanjang malam.

Sejak akhir-akhir ini, rumahtangga Dasiy Fajarina tidak terurus seperti ketika Manohara baru pulang ke Indonesia, lagi pun Dasiy Fajarina sudah tidak diberi kebenaran oleh Manohara untuk terus membelanjakan wang hasil dari senetron Manohara lagi. itulah menyebabkan Dasiy Fajarina 'Pusing Kepala' kerana banyak lagi hutang yang belum dijelaskan.

Terakhir ini, Ritz Carlton Hotel sedang mengejar Dasiy Fajarina kerana sewaan semasa tinggal di Appartment Ritz Carlton tidak dibayar. Banyak jutaan yang masih belum dituntas dan ini agak memalukan Manohara yang menyebabkan Manohara sudah terasa dingin dengan Dasiy Fajarina, manakala Dewi Seri Asih sedang menghadapi masaalah bayaran wang kuliah yang belum beres.


Berapa pula jumlah wang kena bayar yang akan dijatuhkan oleh Mahkamah Sivil Kuala Lumpur terhadap Dasiy Fajarina dan Manohara kerana menfitnah TT. Dasiy Fajarina akan lagi 'pusing kepala' apabila tidak mampu membayar tuntutan yang disaman oleh TT. Bilakah agaknya Dasiy Fajarina akan keluar dari rumah sakit atau Dasiy Fajarina akan terus sakit atau buat-buat sakit sehingga satu hari nanti dia akan dipindahkan ke PENJARA.

Terimalah padahnya!.

2 comments:

  1. Kenapa media di Indonesia tak keluarkan berita Manohara dan Daisy Fajarina lagi? Kalau dulu tiap tiap hari ada je cerita Minah dua orang ni. Kalau ikut standard dulu, kes Daisy Fajarina masok hospital mesti dilapurkan. Sekarang ni langsung senyap. Ni hal keluar masuk mahkamah dan peguam tarik diri pun tak ada dalam media Indonesia. Apa, cerita Manohara dan Daisy Fajarina ni dah tak menarik lagi so media dah tak boleh dapat untung macam dulu dulu lagi? Kalau macam tu, media di Indonesia cuma interested dengan how much money they can make but not necessarily the 'news' worthiness? Atau pun Manohara dan Daisy Fajarina dah tak relevant lagi? I don't think so.

    ReplyDelete
  2. baik mano cepat cepat mintak ampun sebelum masuk 'jail'... hehehe,
    Ku TT kasik ajar Si Manoharta dan mak dia yg gila harta ni cukup2... LS, jgn lupa update perkembangan sidang perbicaraan hari ni eh... sure thing Mano tak berani pijak kaki kat bumi Kelantan, kang tak pasal2 muntah darah terkena 'tulah' ..hehehe..

    ReplyDelete