Wednesday, November 4, 2009

8.11.09. TT dan Manohara di Kelantan.

Ingat!

Pada 5hb. November 2009 nanti, di Mahkamah Sivil, Kuala Lumpur kes saman TT terhadap isterinya Manohara dan ibu mertua Dasiy Fajarina akan didengar dan sekiranya Manohara dan Dasiy Fajarina berdegil tidak mahu menfailkan pembelaan maka Mahkamah akan memutuskan hukuman terhadap mereka berdua. Hukuman boleh jadi dipenjara.

Memang susah untuk menfailkan pembelaan apabila semua tuduhan yang dibuat oleh TT itu benar kerana TT mempunyai bahan bukti yang sah dan nyata. Oleh sebab itu peguam yang dilantik oleh Dasiy Fajarina menarik diri dari menjadi pembela dalam kes tersebut. Lagi pun seorang Dato' yang janji mahu sponser kepada Daisy Fajarina untuk membayar wang peguam sudah lari dari Malaysia.

Kita tunggulah pada 5hb. Nov. nanti, apa keputusannya.

Dan Ingat lagi,

Pada 8hb. November 2009 (Hari Isnin) di Mahkamah Syariah Kota Bharu, Kelantan adalah hari pembicaraan kes saman TT terhadap isterinya Manohara, Kes sama kembali taat dan tuntutan bayaran balik wang pinjaman akan bermula jam 9.00pagi.

Yang pasti TT akan hadir untuk pembicaraan, oleh itu kepada seluruh rakyat Kelantan dan sahabat handai diminta bersama-sama ke mahkamah syariah pada hari tersebut untuk memberi sokongan kepada TT. Apakah Manohara juga akan hadir diperbicaraan tersebut untuk membela dirinya dari pertuduhan yang dibuat oleh TT.

dan sekiranya Manohara merasa tidak bersalah adalah elok dia juga hadir untuk mempertahankan tuduhan yang dibuat oleh TT dengan mengemukakan bukti bahawa dia sudah tidak mahu menjadi isteri TT kerana TT menyeksanya dan tunjukkanlah buah dada yang disilet oleh TT itu untuk hakim memutuskan hukuman.

Sekiranya Manohara tidak datang itu bermakna segala tuduhan yang dilemparkan terhadap TT adalah berunsur FITNAH dan berniat JAHAT dan sepatutnya Manohara membayar balik wang yang dipinjamkan kepadanya itu. Manohara juga harus dipenjara kerana membuat fitnah dan berbohong kepada orangramai (publik).

Manohara tentunya membuat alasan kenapa dia tidak mahu datang ke Kelantan, alasan yang mudah adalah soal keselamatan dirinya. Percayalah tidak ada seorang manusia rakyat Kelantan atau rakyat malaysia akan mencederakan Manohara dan keselamatan dia akan terjamin kerana rakyat Malaysia resional dan adil tidak seperti rakyat Indonesia yang mudah menghukum walaupun berita itu FITNAH dan BOHONG.

Bulan November 2009 ini adalah bulan yang bermakna buat TT kerana akan menjadi satu sejarah yang mana dirinya akan bersih dari tuduhan FITNAH yang dibuat oleh Ibu Mertua dan isterinya sendiri kerana 'WANG' dan harta. Peristiwa ini juga boleh menjadi tauladan kepada insan-insan yang mahu mencari jodoh. Apabila Wang dan Harta jadi agenda maka kebahagiaan tidak dipedulikan.

Manohara rela dirinya dari menjadi seorang 'PUTERI' bertukar menjadi "PENGEMIS MODEN" kerana ibunya dasiy Fajarina sanggup menjadi penjahat disebabkan gila wang dan harta dan sanggup memperalatkan kecantikan wajah anaknya untuk mencari wang dan harta sehingga maruah hilang menjadi sejarah hitam.

Ingat dan Jangan lupa pada 5hb. dan 8hb. Nov. 2009. ini.

Dan Ingat !

1 comment:

  1. Salam, hmmm... berita yang memang dinantikan sekian lama, tak sabar nak tunggu kes ni mula dibicarakan, dan tak sebab mennggu the truth appeared!

    Memang manohara mmg patut menerima hukuman dan bertanggungjawab diatas fitnah dan kebiadapan dia & ibu nya terhadap Ku TT, kerabat kelantan, rakyat kelantan dan seluruh rakyat malaysia!

    Kerana fitnah mereka hubgn malaysia-indonesia yang retak semakin terbelah!

    Kerana Fitnah mereka Kerabat diraja kelantan terpalit Nama buruk!

    Kerana Fitnah mereka Ku TT mengalami kerosakan nama baik dan morak!

    Sampai sekrg ambo masih mencari jawapan kenapalah bodoh sgt si mano ni, elok2 dok kat istana, dilayan bagai puteri, disanjung rakyat tetapi mebuat tindakan yang amat bodoh semata kerana kepentingan ibunya dan wang!

    Janji Allah itu pasti! Dan terimalah balasan dan azab Allah didunia & akhirat kelak diatas penderhakaan kepada suami, fitnah yang tak henti dan kebiadapan diri! Ingatlah mano kesemua perbuatan kamu itu tergolong dalam golongan Dosa-dosa besar! Nauzubillah...

    Kepada Ku TT... insyaAllah ambo akan menghandirikan diri utk memberi semangat pada ku TT, ingatlah rakyat kelantan dan blogger setia tetap bersama TT menghulurkan sokongan yg padu!

    BERANI KERANA BENAR! GO TT!

    ReplyDelete