Tuesday, October 27, 2009

Nasib Manohara ditangan TT

Para peminat blog yang budiman. harap dapat perbetulkan tanggapan terhadap TT berhubung dengan kasus rumahtangga yang dilaluinya kini. Tuntut kembali taat dan pendakwaan terhadap Manohara melalui mahkamah syariah dan sivil adalah untuk memperbetulkan tanggapan masyarakat Indonesia yang telah begitu percaya cerita PEMBOHONGAN dan FITNAH yang dilemparkan oleh Dasiy Fajarina terhadap TT.

Banyak komen-komen yang diterima mengambarkan bahawa TT masih mengharapkan kepulangan Manohara kepangkuannya, ada yang marah, ada yang menyampah dan ada yang memberi cadangan dan pandangan. Itu semua diambil sebagai peringatan dan akan dijadikan landasan bagi mempastikan TT tidak akan menjadi mangsa fitnah seterusnya.

Untuk itu TT akan memberi reaksi sepenuhnya setelah urusan melalui Mahkamah yang menjadi tempat yang paling berkesan berakhir nanti. Yang boleh dipercayai setakat ini adalah TT akan teruskan usaha bagi membersihkan namanya dari dicemari oleh Dasiy Fajarina dan Manohara setelah Dewi Seri Asih melarikan diri kerana malu sebab asal usulnya tidak tahu datang dari mana.

Dan setelah Dasiy Fajarina diuruskan kedalam Penjara di Perancis barulah hal-hal Manohara akan didedahkan satu persatu Dasiy Fajarina tidak bileh lagi menjadi dalang untuk menghancurkan masa depan Manohara. Dan TT tahu apa yang patut dilakukan serta bertindak lebih nekad lagi bagi 'mengajar' atau membalas diatas perbuatan Manohara sebagai isteri yang tidak setia dan tidak taat kepada suami.

10 comments:

  1. alamak...
    dah tetinggal aku...betul ke dewi seri asih lari?

    i don't think so TT want mano back...myb mano yg tgh pikir2 cara nak TT suka die balik...mane nak korek duit bayar saman nih...kompom2 kalah...belum mula lawyer dh tarik diri

    ReplyDelete
  2. Harap penjelasan diatas akan memperjelaskan semua tanda- tanya!

    Kalau dah ludah, takkan nak jilat balik.. yuk!

    ReplyDelete
  3. Go TT! Rakyat kelantan and blogger menyokong penuh usaha TT dalam membersihkan nama, keluarga diraja,rakyak kelantan dan malaysia.

    Kebiadaban daisy fajarina dan manohara harus diajar.

    Kami sepenuh hati menyokong Tt dari dulu, kini dan selamanya...

    "Demo tuh tok tahu lagi oghe' kelate' stagho' mano... Saghe' tebue' jange' jolok weh...Gggrrr...."
    (Tubik doh bahaso klate' ambo..)

    ReplyDelete
  4. Manohara ni macam Lady Diana, tak cerdik, nak cari sensasi ja, harap muka saja cantik... dulu ngan Ryan Haryanto (disember 2008), sekarang Amiel Mohede pulak.. Mano ni dah mencurangi Ku TT berkali kali.. harap Mano dapat Hidayah dan petunjuk dari Allah... Kesian tengok hidup dia sekarang.. Daisy dah hancurkan hidup anak dia sendiri..

    ReplyDelete
  5. try google image,ada gambar terbaru mano dan amiel mohede.. Mano sedang mengejar harta kekayaan keluarga Soediro pulak.. jaga jaga, perampok profesional sedang beroperasi..

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah, blog ini akhirnya dah mati! hanya blogger gila yang tinggal posting cerita bodoh dia..wakakakakakaka...balasan dari allah

    ReplyDelete
  7. ha..kan bagus entry mcm ni..barulah nampak ketegasan TT dan kelelakiannya..

    TT harus menjaga maruahnya sebagai kerabat diraja,maruah keluarganya dan maruah kelantan..jgn terlihat lemah dan merayu2 pada perempuan yg telah memalitkan arang ke seluruh kelantan..

    TT sebagai org yg lebih tua,lebih matang,lebih berpendidikan,lebih berdarjat dari mano dan daisy haruslah menunjukkan ketegasan dan kebijaksanaannya,barulah org lain akan menghormati TT..kalau TT terikut2 cara murahan daisy,lama2 org pun jadi ragu2 dgn kewibawaan TT..

    ikhlas,sy tidak mengenali TT..tp sy rasa terpanggil untuk membelanya..cuma sedikit nasihat ikhlas dr penyokong TT,tak usah lagi buat entry yg berunsur lucah dan menampakkan kelemahan TT ok..all the best!

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Sorry, can't stand to comment.
    Manohara ni Islam ker atau Islam pada nama? Nampak sangat jahil. Belum lagi bercerai dah ada pacar baru Amiel Mohede. Biarpun penceraian belum berlaku mano paut tunggu sehingga kes selesai. Dia tak cerita to Amiel Mohede mimpi2 basah dia? :P kui2222

    ReplyDelete
  10. aku suka komen anko....harap penulis ambik perhatian!

    sekali lagi, sekadar menegur utk kebaikan, tidak berniat nak condem! tengoklah heng copycat pun dah start nak dtg balik! terpulang...

    ReplyDelete