Friday, October 9, 2009

DF mendampingi pemimpin GOLKAR.

'luka lama berdarah kembali'

awas para ibu-ibu.

Dasiy Fajarina masih lepas bebas di bumi Indonesia. Walaupun mahkamah Perancis sudah menjatuhkan hukuman penjara penjara selama 18bulan kerana kesalahan jenayah yang dilakukan terhadap seorang rakyat Indonesia yang bernama Salihah. Tapi masih ada rakyat Indonesia lain yang bersama menyokong Dasiy Fajarina.

Terbaru Dasiy Fajarina 'menjaja' anaknya Manohara kepada sekumpulan orang politik Indonesia untuk menarik minta supaya anaknya dipuja sebagai seorang pembohong dan memberi peluang untuk didampingi. Berhati-hatilah para ibu-ibu Indonesia dengan kemunculan Dasiy Fajarina dan Manohara ditengah-tengah dan dicelah-celah kehidupan harian politikus Indonesia.

Setelah senatron tidak lagi laku dan pendapatan semangkin berkurangan maka Dasiy Fajarina cuba mengiklankan diri masing-masing untuk mencari peminatnya yang berwang. Fokas mereka berdua sekarang terhadap orang politik yang berpengaruh di Indonesia.

Apakah kemunculan Dasiy Fajarina dan Manohara dalam gelup ahli parti Golkar di Indonesia kini adalah salah satu cara untuk memikit pemimpin parti tersebut supaya melindungi kesalahan yang telah Dasiy Fajarina lakukan terutamanya berhubung dengan pemalsuan pasport antarabangsa Salihah.

Atau sengaja mahu melukakan hati isteri pemimpim tersebut yang telahpun luka sebelum daripada ini dengan secara sumbang cuba melekakan pemimpin itu dari menjadi suami yang baik. Sekiranya rakyat Indonesia tidak mahu negaranya mencipta sejarah hitam yang pelakunya terdiri daripada PENJAHAT dan PENJENAYAH adalah elok meminta pemerintah Indonesia menghantarkan Dasiy Fajarina ke Perancis segera bagi menjalani hukuman yang telah dijatuhkan.

Negara Indonesia terkenal dengan amalan demokrasi dan inilah masanya untuk membuktikan bahawa dalam melaksanakan hukum pemerintah tidak memilih bulu tanpa takut kepada Laskar Merah Puteh (LMP) yang sering tidur sebilik dengan Desiy Fajarina.

8 comments:

  1. Yuk! nyampah tengok gambar ni! kan tembam dah request jgn postkan gambar ini? LS, sila nyatakan tujuan anda! dah mcm blog cari pelanggan lak!

    ReplyDelete
  2. dah berapa banyak wang yang TT bagi buat oang yg bikin blog ni..?
    perlukah buat blog sepeti ini..?
    bukankah sudah jelas manohara tidak cinta lagi dengan TT..?
    baik cari pompuan lain..

    ReplyDelete
  3. Ingatan utk kaum Ibu di Indonesia: Awasi celana dalam suamimu! Pastikan setelah pulang dari rapat, suamimu masih bercelana dalam!

    Amaran : Pengumpul celana dalam masih berleluasa ... hiks!

    ReplyDelete
  4. inilah perangai pangeran yang dipuja puja itu?
    memalukan...

    ReplyDelete
  5. SALAM... saya rasa pada penilaian saya ramai rakan blogger yang dulu pernah singgah dan komen di blog ini sudah semakin kurang dan tawar... kenapa??? Kerana entry sjk kebelakangan ini semankin agak menyimpang dan lari dari tujuan asal (truth appeared), isinya jugak tidak padat dan hambar. Kenapakan ku TT dan blog owner tidak alert pasal hal begini? Sepatutnya kita perlu tunjukkan kematangan dan ketepatan kita dalam kes ku TT dan Manohara ini, tapi sayang setelah mendapat sokongan dari segenap penyokong, ini pulak kisahnya. Harap terima teguran.

    ReplyDelete
  6. Blog ni masih lagi relevant and I do not believe that TT paid for this blog to exist. Tapi gambar Minah tu memang tak sanggup kita nak tengok. Geli geleman.

    ReplyDelete
  7. izam b zamri said...
    dah berapa banyak wang yang TT bagi buat oang yg bikin blog ni..?
    perlukah buat blog sepeti ini..?
    bukankah sudah jelas manohara tidak cinta lagi dengan TT..?
    baik cari pompuan lain..Blog ini masih relevan jadi perlu untuk mendedahkan kejahatan dasiy.

    terima kasih.

    October 10, 2009 4:35 PM

    izam, please becareful when you say something. nampak jelas sekali TT tidak membayar wang suapay blog ini diterbitkan. juga jelas manohara dalam kesempitan kerana taktik penipuannya telah gagal. ini tidak ada kaitan dia tak mahu TT ke tidak. juga tidak ada kaitan dengan TT nak cari pompuan lain ker tidak. TT sudah menyaman manohara 1 juta MYR hutang manohara kepadanya.
    so if you don't know what to say, don't say anything.

    ReplyDelete
  8. JERITAKAL said...
    SALAM... saya rasa pada penilaian saya ramai rakan blogger yang dulu pernah singgah dan komen di blog ini sudah semakin kurang dan tawar... kenapa??? Kerana entry sjk kebelakangan ini semankin agak menyimpang dan lari dari tujuan asal (truth appeared), isinya jugak tidak padat dan hambar. Kenapakan ku TT dan blog owner tidak alert pasal hal begini? Sepatutnya kita perlu tunjukkan kematangan dan ketepatan kita dalam kes ku TT dan Manohara ini, tapi sayang setelah mendapat sokongan dari segenap penyokong, ini pulak kisahnya. Harap terima teguran.

    October 12, 2009 5:43 PM

    @jeritakal pendapat anda ada yg saya setuju ada yg mungkin sedikit tidak. saya rasa anda berkata blog ini menyimpang mungkin kerana gambar diatas. memang gambar diatas geli geleman saya tengok. juga gambar itu memang ada mirip DF...wkakakakakakakakkaa

    ReplyDelete