Tuesday, October 6, 2009

Bukti PALSU.


Serius betul TT untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap isterinya Manohara. Dua saman telah membuktikan betapa TT tidak akan membiarkan dirinya di hina dan difitnah terutama oleh isterinya sendiri dan ibu mertuanya yang pernah ditolong dari kesusahan wang ringgit iaitu Dasiy Fajarina.


Walau pun TT sedar bahawa Dasiy Fajarina mahu ambil kesempatan terhadap dirinya, namun kerana cinta dan sayang TT terhadap Manohara TT tidak pernah menghalang Dasiy Fajarina dari terus menipunya dan berbohong untuk mendapatkan wang daripadanya.


Kes Syariah dan kes sivil sudah cukup membuktikan bahawa TT tidak bercakap kosong, tidak seperti Manohara dan Dasiy Fajarina yang dengan terang membuat tuduhan palsu dan fitnah terhadap TT kerana tidak puas hati apabila 'Penthouse' yang diidamkan oleh Dasiy Fajarina lambat di tukar nama kepada Manohara. Alangkah JAHATnya Dasiy Fajarina sehingga sanggup membuat FITNAH kepada menantunya yang sering menghulurkan wang apabila diperlukan.


Dalam hal ini Manohara sanggup menjadi pelakun dengan membiarkan juru make up menconteng mukanya membuat tanda dahi dicucuh api rokok seperti yang nampak dalam gambar.


Sehingga kini tidak jelas tuduhan sebenar yang dibuat terhadap TT. Hanya sekadar HOTMAN PARIS membuat kenyataan melalui media dan mempamerkan gambar buatan atau ciptaan untuk menyakin orangramai supaya menjadi 'gila' membenci TT dan negara Malaysia.


Akhirnya Manohara akan dibenci oleh orangramai dan Dasiy Fajarina akan di ejek oleh seluruh rakyat Indonesia kerana telah menipu menjadi orang yang baik tapi sebenarnya merupakan 'Syaitan yang bertopengkan manusia' yang telah menolak ajaran ugama Islam supaya bercakap benar dan tidak membuat FITNAH seperti yang telah dilakukan terhadap TT.


Apakah mungkin selagi ada orang seperti Dasiy Fajarina itu dibumi Indonesia maka negara Indonesia akan terus dilanda bencana alam yang menyedihkan.

11 comments:

  1. wakakkakakakaak aku dah tengok gambar ni. kelakar. lama dah gambar ni. kalau betul parut keick cinonet camtu yg mano sebok sgt nak fitnah TT entahla...2 beranak ni dah jelas menipu.

    ReplyDelete
  2. Apa cerita terbaru Pak hotman ya!

    ReplyDelete
  3. Apakah mungkin selagi ada orang seperti Dasiy Fajarina itu dibumi Indonesia maka negara Indonesia akan terus dilanda bencana alam yang menyedihkan.


    @lovesense apa yg lovesense tulis itu mungkin betul, tetapi saya rasa bukan DF saja..punca bala bencana itu mungkin bangsa indonesia itu sendiri

    ReplyDelete
  4. Apa nak heran dgn indon ni. Mmg cara fakir mereka dh tuhan jadikan camtu. Harapkan negara saja besar tapi fikiran kerdil. Kes Mano ni dh jelas dia dan maknya pembohong. Mereka percaya bulat2 tanpa mahu berfikir. Dh sememangnya mereka ni malas berfikir, sebab tu lah negara mereka mundur dan rasuah bermaharajalela. Negara yg tidak diberkati!! Alhamdulillah, negara kita terhindar dari segala bencana. Untung orang tua aku masa dia muda2 lagi awal2 bermastautin di Msia. Kalo tak mungkin aku pun sebahagian dari mereka yg kecundang ni.

    Bandingkan cara mereka dan kita melihat satu2 isu yg timbul. Berbeza ‘kan? Itulah tahap pendidikan kita berbanding mereka. Sebahagian mereka harapkan kelulusan sahaja yg ada, tapi cara berfikir hanya tahap sekolah dasar sahaja. Kesian! Fikiran kebanyakan mereka hanya ditumpukan pd isu2 kecil – bila dh letih, mana mungkin nk gunakan akal fikiran untuk membangun Negara. Isu tarian pendet – siapalah di Msia ni nk kan tarian yg mendedahkan aurat dan bentuk tubuh tu – tarian yg dilarang Islam !! Lainlah kat sana, yg Islam pun dibolehkan kawin dgn bukan islam, bukan itu zina namanya. Tp disana hal ini berleluasa. Maka kita tidak hairan jika pelbagai bala diturunkan Allah swt keatas mereka sebagai ingatan agar mereka insaf !! Harap2 mereka insaf. Yg hairan tu kapalterbang kita yg hantar bantuan kat sana pun disabotaj – cuba baca Utusan Msia ruangan forum arini. Apa ke jadahnya ni. Kalo aku, takkan aku nk Bantu – buat apa kita hidung tak mancung, pipi tersorong2. Biarkan mereka atasi masaalah mereka sendiri. Mereka tu bukankah bangsa hebat! Hebat dgn Ego saja !

    Kalaulah mereka itu bijak dan cuba berfikir diluar kotak, ada kemungkinan tak media disana mempunyai agenda sendiri – mana tahu jika mereka telah dibayar oleh pihak2 tertentu untuk melaga2kkan kita. Mereka tidak akan senang jika dua bangsa serumpun bersatu dan jadi kuat. Mungkin mereka telah dibayar, siapa tahu – rasuah mmg sudah jadi ulam kehidupan mereka disana sbb nafsu memiliki begitu tinggi tp kemampuan tidak seberapa!!

    Berbaik kpd kes Mano, mmg jelas dia dan mak dia ni tidak tahu bersyukur dan tidak mampun menggunakan akal secara rasional. Kalo tidak dia anak beranank senang2 duduk dlm istana yg sentisa diidamkan golongan artis di Negara ini. Apa nk semua dapat!! Sekarang? Rasakanlah hukuman yg menanti anda. Ini pun sebahagian hukuman Allah kerana menderhakai suami. Tamak tak bertempat!! Aku fakir TT pun sudah tidak ada nafsu lagi kpd dia ni.

    ReplyDelete
  5. Lovesenseeeeeeeeeeeee where are youuuuuuuuuuuu??cepat publish comment..
    he he :P

    ReplyDelete
  6. Ni aku nak tambah comment pasal gambar ni..siapakah gerangan make up artist yg bodoh tu sipa boleh jadi kuli manohara buat benda ni? kui222..and Btw, mana bekas cucuh kat dahi? kalau nak tunjuk luka ni yg cinonit ni mano, aku rasa tak berbaloi..kau ingat orang malaysia kat sini bodoh tak boleh pikir itu luka buat-buat?

    ReplyDelete
  7. and khas untuk 2 beranak mano & DF ini:
    Kalau tak tahu erti SAMAK, JGN MAIN TARAM ajer kata itu perkataan aneh malaysia. Orang indon di Jawa pun tahu erti SAMAK-dalam agama islam kalau terpegang najis berat atau anjing, kau kena SAMAK pake tanah menyucikan diri. Tolol.
    Geram aku orang yg jahil ugama ni.

    ReplyDelete
  8. Sahabat-sahabatku yg dikasihi, sayugia diingatkan supaya berhati-hati dgn penulisan anda, jgn sampai melukakan hati kawan2 di indonesia! Tidak semuanya mcm tu...

    Focus on Daisy and Mano k, sayang? aku cuma menegur manja ... terserah!

    ReplyDelete
  9. master yoda said...
    wakakkakakakaak aku dah tengok gambar ni. kelakar. lama dah gambar ni. kalau betul parut keick cinonet camtu yg mano sebok sgt nak fitnah TT entahla...2 beranak ni dah jelas menipu.

    October 7, 2009 12:40 PM


    tersilap eja...keick=kecik

    @keris panjang kalau diteliti apa hang tulis tu ada betul cuma harap kawan2 indon kita tak berkecil hati.

    @aurora thanks aurora for your advice. bukan semua orang idon begitu tapi disebabkan group 'bad apple' indon yg begitu, jadi rakyat malaysia jadi geram. can u blame us malaysians?

    tq

    ReplyDelete
  10. @aurora, keris panjang, alamia spa, lovesense, ini yg saya dapat dari email. Harap rakyat malaysia, singapura & indonesia muslim renunglah.
    @Fes fahamilah

    Salam.

    Yang diemailkan kepada Master Yoda:

    Bismillah
    Allahummasolli'alamuhammad wa'alaalimuhammad

    Salam to ALL ,


    ?Gempa di Padang jam 17.16, gempa susulan 17.58, esoknya gempa di Jambi jam 8.52. Coba lihat Al-Qur?an!? demikian bunyi pesan singkat yang beredar. Siapa pun yang membuka Al-Qur?an dengan tuntunan pesan singkat tersebut akan merasa kecil di hadapan Allah Swt. Demikian ayatayat Allah Swt tersebut:

    17.16 (QS. Al Israa? ayat 16): ?Dan jika Kami hendak membinasakan suatu negeri, maka Kami perintahkan kepada orang-orang yang hidup mewah di negeri itu (supaya mentaati Allah) tetapi mereka melakukan kedurhakaan dalam negeri itu, maka sudah sepantasnya berlaku terhadapnya perkataan (ketentuan Kami), kemudian Kami hancurkan negeri itu sehancur-hancurnya.?

    17.58 (QS. Al Israa? ayat 58): ? Tak ada suatu negeri pun (yang durhaka penduduknya), melainkan Kami membinasakannya sebelum hari kiamat atau Kami azab (penduduknya) dengan azab yang sangat keras. Yang demikian itu telah tertulis di dalam kitab (Lauh Mahfuz).?

    8.52 (QS. Al Anfaal: 52): (Keadaan mereka) serupa dengan keadaan Fir?aun dan pengikut-pengikutnya serta orang-orang sebelumnya. Mereka mengingkari ayat-ayat Allah, maka Allah menyiksa mereka disebabkan disebabkan dosa-dosanya. Sesungguhnya Allah Maha Kuat lagi Amat Keras siksaan-Nya.?

    Tiga ayat Allah Swt di atas, yang ditunjukkan tepat dalam waktu kejadian tiga gempa kemarin di Sumatera, berbicara mengenai azab Allah berupa kehancuran dan kematian, dan kaitannya dengan hidup bermewah-mewah dan kedurhakaan, dan juga dengan keadaan Fir?aun dan pengikut-pengikutnya. Ini tentu sangat menarik.

    sumber:eramuslim

    ReplyDelete
  11. master yoda,

    Aku pun dpt e mail tu. Mudah2an ia menjadi ingatan dan pengajaran kpd kita semua.

    ReplyDelete